MAC Beauty Powder 'Tahitian Sand'

vrijdag, juni 11, 2010

Sinds kort mag ik mij bij de trotse eigenaars van een MAC Beauty Powder rekenen en dat heb ik helemaal aan Marijke te danken want ik mocht deze van haar overkopen! Waarschijnlijk vragen jullie je af wat deze Beauty Powder nu zo speciaal maakt? Om te beginnen maakt het Beauty Powder geen deel uit van het vaste assortiment wat het uiteraard zo geliefd maakt! Af en toe zit er eens eentje in een LE-collectie maar die zijn altijd in no-time uitverkocht! Dit Tahitian Sand Beauty Powder komt uit de voormalige Hello Kitty-lijn (repromote Catherine Deneuve) die ik zo schattig vond! Helaas was ik toen net te laat om Tahitian Sand te kopen... Toen ik van Marijke vernam dat ik het van haar mocht overkopen was ik echt dolgelukkig! Tahitian Sand wordt omschreven als een mooie beige/perzikkleur en kan gebruikt worden als 'all-over powder' maar ik gebruik hem vooral als blush. Op mijn lichte huidskleur (NC25) geeft hij inderdaad niet veel kleur maar dat hoeft ook niet. Ik hou vooral van die perzikkleurige glow die dit poeder mij geeft! Bijkomend pluspunt is dat deze perzikkleur ook dat beetje roodheid op mijn wangen neutraliseert zonder er onnatuurlijk uit te zien. Ik ontving het Tahitian Sand Beauty Powder maandag en heb het sindsdien al elke dag gebruikt, dat zegt genoeg, niet? Als ik Tahitian Sand vergelijk met Georgia van Benefit vind ik ze wel een beetje op elkaar lijken, Tahitian Sand is misschien iets minder gepigmenteerd dan Georgia. Ik ben echt superblij dat ik dan toch nog een vervanger voor Georgia heb gevonden, zónder geurtje! Op de foto nog eens het Tahitian Sand Beauty Powder vergezeld van een LUSH sample die Marijke er bijstak, een stukje zeep in de geur 'Honey, I washed the kids!' how sweet! Zo zien jullie maar dat je soms iemand heel gelukkig kan maken met iets waar jij misschien niets meer mee doet! Mocht iemand nog spulletjes hebben en een blogsale willen organiseren, dan heb ik alvast interesse!

13 reacties

  1. Ziet er mooi uit! En omg, fijn dat je het gewoon hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Rani: Ooh, ik was het even vergeten te vermelden maar ik heb hem afgekocht. Thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice! Leuk dat je toch nog een vervanger hebt kunnen vinden voor de Benefit-blush.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!! Echt fijn dat je er zo happy mee bent!!

    Aan het einde van de zomer houd ik ook een blogsale!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je er zo blij mee bent! ik gebruikte hem niet eens zo vaak dus dan kan ik er beter iemand gelukkig mee maken hé! :-) blogsale komt eraan hoor, eerst nog goede foto's maken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @PU: Ja, leuk hé! :D

    @Suusie: Ooh, een blogsale?
    Ik kijk er al naar uit! ;)

    @Marijke: Ja hoor, ik gebruik hem dagelijks, thx! Laat maar komen die blogsale! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi!! Ik ben ook helemaal gek van Hello kitty!!

    en inderdaad, laat maar komen die blogsales ;)!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. cute zeg! en leuk om op deze manier aan make-up te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love MAC

    ik koop al mijn make up daar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Robin ganeko: Ja, leuk hé!

    @Myrna: Vind ik ook! Ik ben er heel blij mee ;)

    @Petra: Haha! Ja, blogsales zijn altijd leuk! :D

    @Bertine: Ja he! :)

    @Fashionista: Hier nog een MAC-lover! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ahhh hello kitty !! leuk !!! ziet er heel mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen