MAC aankoopjes!

vrijdag, juni 18, 2010



Vorige week liet ik jullie het MAC Beauty Powder 'Tahitian Sand' zien dat ik overkocht van Marijke. Ik gebruik het ondertussen elke dag, het maakt dus zeker en vast deel uit van mijn dagelijkse make-up routine!

Helaas miste ik een geschikte kwast hiervoor en dus ging ik op zoek.
Na wat speurwerk op het internet én de 'vakkundige' kennis en aanbeveling van Roxanne (thanks girl!) heb ik uiteindelijk voor de 129 powder/blush brush van MAC gekozen en ik ben er heel erg blij mee!

Tenslotte kocht ik nog de MAC Studio Moisture Tint, een getinte dagcrème met beschermingsfactor 15. Tijdens de zomermaanden vind ik het toch aangenamer om een getinte dagcrème te gebruiken, die is lekker luchtig!

Wat gebruiken jullie het liefst tijdens de zomermaanden, getinte dagcrème of fond de teint?



12 reacties

  1. oehhh!! let me know hoe die kwast is, had er ook al oogje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de 116, die zal wat kleiner zijn, denk ik. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dat is wel een heel goed idee; dagcreme met een uv-filter! anders loop je zo te smeren met je zonnebrandcreme op je hoofd.. ik ga ook zoiets kopen denk ik!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke aankoopjes! Die blushkwast is echt fijn hé! Ik gebruik ook getinte dagcrème in de zomer, voelt veel fijner aan op mijn huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh yay, je vindt hem fijn! You're very welcome, sweety! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Robin ganeko: Er komt zeker een artikeltje over! ;D

    @PU: Ja, ik denk ook dat deze groter is :)

    @Silke: Ja, zo'n SPF 15 is altijd handig!

    @Marijke: Thanks! Ja, de SMT is echt ideaal tijdens de zomer! ;)

    @Roxanne: Ja hoor! Thanks! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik gebruik liever ook geen dikke foundation in de zomer, maar een getinte dagcreme is wel een goed alternatief! Hoe vind je hem werken?

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook de 116! Ben benieuwd of je de SMT goed vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh die dagcrème klinkt goed! Hoeveel kost die? :) En heb je die voor verschillende huidtypes?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik in de zomer gewoon mijn Clinique (Dramatically Different) Moisturizing Gel, Bio-Oil en daarna Clinique SPF30 Cream om vlekjes in mijn gezicht tegen te houden :) En mijn huid is vanzelf al getint dus een getinte dagcreme heb ik niet nodig ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben ook dol op de studio moisture tint in de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Suusie: Tot hiertoe bevalt hij me echt prima! Is prettig om mee te werken! ;D

    @Hanne: De SMT kost 25,50 euro en die is er niet voor verschillende huidtypes

    BeantwoordenVerwijderen