Hansaplast verwent!

vrijdag, juni 25, 2010



Binnenkort beginnen de koopjes!
Dat betekent massa's vrouwen op zoek naar de beste koopjes.
Helaas zijn onze voeten daar iets minder blij mee want zij krijgen het deze dagen best wel hard te verduren!
Speciaal voor hen heeft Hansaplast iets leuk in petto!
Hansaplast trakteert namelijk alle shoppende vrouwen op zaterdag 3 juli in het Woluwe Shoppingcenter en op zondag 4 juli in Belle-île in Luik op een weldadige voetmassage met Hansaplast voetcrème en voetdeodorant.

Bovendien deelt Hansaplast op zaterdag 3 juli in Antwerpen, Gent, Knokke, Brussel, Luik en Namen ook nog eens 13 000 goodiebags met staaltjes voetcrème uit!

Allen daarheen!



Info: Hansaplast

7 reacties

  1. jammer dat ik in geeneen van die plaatsen ben haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat vind ik ook wel jammer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik nog niet eens een beetje in de buurt van die plaatsen woon :S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, leuk!! En inderdaad, zal nodig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee, natuurlijk woon ik niet eens in één van die plaatsen... zucht.

    x Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, misschien kom ik ze zaterdag dan wel tegen op de Meir :)
    Trouwens de voetcréme van Lush is ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke actie! helaas moet ik werken 3 juli en de andere plaatsen zijn wat ver...

    BeantwoordenVerwijderen