Favorieten Tag!

dinsdag, juni 01, 2010




Ik kreeg deze Favorieten tag van Marijke en Misswhitemilkyway!
Het is de bedoeling dat ik je mijn 3 favoriete producten laat zien.
Hier zijn ze dan!




Nr.1: MAC Mineralize SKinfinish Finish Natural
Nog nooit eerder was ik zo tevreden over een poeder als deze. Deze poeder voel je niet zitten, hij geeft een natuurlijk resultaat en dekt kleine imperfecties.
Bovendien bijzonder aanbevolen voor een gevoelige huid!




Nr. 2: Yves Saint Laurent Touche Eclat
Voor mij dé perfecte under-eye concealer!
Dit gouden pennetje mag eigenlijk in geen enkele make-up tas ontbreken!
Vaak gekopieerd maar nooit geëvenaard!




Nr.3: Cover Girl Lash Exact Mascara
Nog steeds mijn favoriete mascara!
De Lash Exact is voor mij de prima mascara voor overdag.
Volume, lengte en perfect gescheiden wimpers zijn het resultaat met deze mascara!
Dit is één van de weinige mascara's die zo goed de krul kan behouden, een echte topper!
Ik probeer heel vaak nieuwe mascara's maar naar deze kom ik altijd terug!


De dames die ik tag zijn: Tessa, Stamatia en Aurélie!


6 reacties

  1. Leuke favourites! Touche éclat vind ik ook fantastisch. Bedankt voor de tag trouwens, ik zal je even in mijn postje bijzetten. n_n

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke favorieten! de mac msf en de mascara behoren ook tot mijn favorieten! :-) die touche eclat moet ik echt eens kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nummer 1 en 2 vind ik zelf ook fantastisch! Die mascara ken ik niet; maar Cover Girl is toch niet te koop in België, of wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @PP: Graag gedaan! ;D

    @Marijke: Ja, die touche éclat moet je zeker eens testen! hij zal je niet teleur stellen ;D

    @PU: Ja hoor! Cover Girl is gewoon te koop bij de Delhaize!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke favorieten! Die MAC daar sta ik 100% achter! :)
    Ik heb eigenlijk nog nooit de YSL geprobeerd. Misschien moet ik me toch eens laten verleiden door het gouden pennetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @IT-GIRL: De Touche éclat is super! Gewoon proberen zou ik zeggen, hij zal niet teleurstellen!

    BeantwoordenVerwijderen