Blogger Passion Award TAG!

dinsdag, juni 15, 2010



Deze Blogger Passion Award kreeg ik van Marijke!
Uiteraard zijn er aan deze tag ook enkele regeltjes verbonden, deze keer is het de bedoeling dat je jouw 4 passies meedeelt en 4 andere bloggers nomineert.


Katten



Ok, het is algemeen geweten.. ik hou van katten!
Katten kunnen zo eigenwijs en ondeugend zijn en toch weten ze keer op keer mijn hart te veroveren. Gisteren was mijn allerliefste kater jarig, hij mocht 4 kaarsjes uitblazen. Hiep hiep hoera dus voor mijn 'Little Lion Man'!


Bloggen

Ongeveer 6 maanden geleden ben ik gestart met een eigen blog en ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Ik vind het zo leuk om mijn ervaringen met jullie te delen aan de hand van artikels die ik schrijf. Dat jullie comments achterlaten vind ik fantastisch, het geeft altijd een extra stimulans! Natuurlijk vind ik het ook leuk om andere blogs te lezen en nieuwe blogs te leren kennen. Wat ik zo fijn vind is dat je op den duur iedereen wat beter leert kennen, heel leuk als je elkaar dan eens tegenkomt op een event bijvoorbeeld!


Rozen



Ik ben gek op rozen!
Vooral Engelse rozen, die zijn zo mooi!
In mijn tuin staan dan ook enkele juweeltjes te pronken die ik met veel liefde verzorg. Veel tijd om te tuinieren heb ik helaas niet met mijn drukke job, maar ik probeer er toch tijd voor te maken.


Beauty & Fashion

Uiteraard mag beauty & fashion niet in het rijtje ontbreken!
Zoals elke vrouw hou ik ook van make-up en verzorgingsproducten, en daar kan ik best wat geld aan uitgeven! Ik heb een zwak vor Belgische modeontwerpers zoals Dries Van Noten, Martin Margiela, Sofie D'Hoore en vele anderen.
Mooie stukken mogen van mij al eens wat meer kosten, al hou ik ook van Malène Birger, APC, Filippa K en H&M om te combineren.


Ik tag graag Petra (the sprinkles on a cupcake), Kim (It-Girl) en Robin Ganeko!


7 reacties

  1. Bedankt, so sweet ♥
    Ik denk er alvast eens over na.
    Leuke weetjes en happy birthday voor je little lion man, mooi beestje!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je het zo leuk vind om te bloggen!We share the same love :D Ik vind je blog ok echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Petra: Graag gedaan! Ik ben benieuwd naar jouw weetjes! ;D

    @Suusie: Bedankt voor je fijne reactie! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtig beestje heb je zeg! Ik ben ook gek op katten en ook honden, vooral als ze komen knuffelen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awwwww dankjewel<33!!

    en rozen zijn zo pretty ja O_O! nou als je van rozen houd we hadden het toch over die dior lipbalm die ruikt HEEL erg naar rozen!

    maar leuk stukje om te lezen ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Myrna: Dankje! en knuffelen doet hij als de beste! :D

    @Marijke: Bedankt!

    @Robin ganeko: Graag gedaan! Ja, die Dior moet ik me dan toch maar eens aanschaffen precies. ;D

    BeantwoordenVerwijderen