Aveda Damage Remedy - daily hair repair

maandag, juni 21, 2010

Het regelmatig gebruik van een haardroger of stijltang kan je haar beschadigen, maar ook chemische behandelingen zoals kleuringen of permanenten kunnen veel schade toebrengen. Daarom is het belangrijk om je haar extra te verzorgen. Aveda bracht onlangs een nieuwe 'leave-in' verzorging voor beschadigd haar op de markt, de Damage Repair Daily Hair Repair. Een lichte crème die je dagelijks aanbrengt en niet hoeft uit te spoelen. Deze 'leave-in' verzorging herstelt onmiddellijk beschadigd haar en helpt het te beschermen tegen verdere uitdroging van de haardroger of stijltang. Ingrediënten zoals gecertificeerde organische quinoa proteïne versterken het haar van binnenuit. * Tarweproteïne beschermt het haar tegen de hitte van de haardroger of stijltang * Sojaolie ontwart en voorkomt verdere beschadiging * Gecertificeerde organische essentiële oliën zoals bergamot, ylang ylang en mandarijn tenslotte zorgen voor een aangename geur! De Dry Remedy-lijn bestaat uit: - Damage Remedy Restructuring Shampoo - Damage Remedy Restructuring Conditioner - Damage Remedy Intensive Restructuring Treatment - Damage Remedy Daily Hair Repair (nieuw!) Damage Remedy Daily Hair Repair is vanaf nu verkrijgbaar bij de Aveda-kapper of bij: AVEDA Lifestyle Salon Schuttershofstraat 28 2000 Antwerpen Prijs: 29,00 euro (100 ml) Info: Aveda

3 reacties

  1. Oeh dat is echt heel handig.. ik verf/bleek regelmatig mijn haar en ik fohn het elke dag, dus mijn haar is niet supergezond. Maar het is wel een beetje duur dat spul, dat is een nadeel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mhh..ik verf en bleek mijn haar ook vaak en stijl het ;p maar biosilk doet het goed bij mij haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt fijn, maar best wel duur vind ik. En ik gebruik heel graag het biosilk serum :-)

    BeantwoordenVerwijderen