Stylish Blogger Award!

maandag, mei 24, 2010



Ik werd getagd door Marijke, wat is ze toch een lieverd hé! ;D
Het is de bedoeling dat je in het kort 5 'random facts' over jezelf vertelt.

1. Ik ben echt gek op katten! (moest ik dit nog vertellen?...) Telkens wanneer ik er eentje tegenkom kan ik het maar niet laten om er een babbeltje mee te doen!
2. Ik kan maar niet stoppen met roze lakjes te kopen! volgens mij zijn ze allemaal verschillend, maar toch...
3. Ik heb ongelooflijk veel schrik van wespen en grote spinnen!
4. Ik eet geen konijn, schaap of paardenvlees.
5. Ik heb een té grote handtassencollectie maar weiger er ook maar één van weg te doen!

De genomineerden voor de Stylish Blogger Award zijn:

Petra, Hanne, Something Super Natural, Misswhitemilkyway en Miss Evie!

Gefeliciteerd dames!


4 reacties

  1. Thnx Eva, ik zal hem binnenkort publiceren :) Leuke facts van jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, bedankt Stylish girl ;) Wat lief!!
    Leuke weetjes, en de handtassencollectie: same here :)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen