Shoplogje!

zondag, mei 16, 2010

Dit is het resultaat van een dagje shoppen in Antwerpen, wat is het toch altijd zalig om met volle tassen thuis te komen! Over de blush Georgia van Benefit had ik al veel goede dingen gelezen. Na enkele mooie swatches te hebben gezien op het internet ben ik er dan toch voor bezweken. Ik had hem al een keertje kunnen testen bij Inno in Brussel en gisteren heb ik hem uiteindelijk ook gekocht in Antwerpen. Georgia is echt een ongelooflijk mooie perzikkleur! Benefit Georgia 32,00 euro Bij Kiehl's kocht ik voor mijn vriend een verjaardagscadeau, uiteraard kan ik de inhoud nog niet uit de doeken doen wat want hij durft weleens mee lezen op mijn blog, haha! En voor mezelf my all time favorite, de Kiehl's Crème de Corps. (Een review van deze body crème lees je hier). Tenslotte kocht ik nog deze witte beautycase van Uterqüe, mijn vorige werd net iets te klein! Deze is lekker groot én handig! Ze hadden hem natuurlijk ook in een lederen uitvoering maar die was nét iets te prijzig! Beautycase Uterqüe 59,95 euro

11 reacties

  1. Mooi blush! Ik heb het wel voor persikkleurtjes, dus hier ben ik benieuwd naar. En die beautycase is ook mooi! Je hebt je best gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @PP: Ja, die perzikkleur is helemaal mijn ding! geeft een subtiele, gezonde glow aan je huid ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die crème de corps is echt heerlijk hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar een review van de blush. De kleur is in ieder geval lekker zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je over nu ondertussen een Brow Bar in Antwerpen is? Het zou er komen maar of het er ondertussen al is? Ben benieuwd?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die blush is pretty! de verpakking alleen al ;-) leuke toilettas, lijkt me handig, zo groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Hanne: Ja, Crème de Corps is een echte topper. Ik gebruik hem al járen!

    @Annelieke: Ja hé! weldra een review hierover! ;D

    @Misswhitemilkyway: In de Brusselse Inno heb ik de Brow Bar al gezien. In Antwerpen heb ik er eigenlijk niet op gelet, maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat hij er al is. ;D

    @Marijke: De blush is echt heel mooi! Een beautycase kan nooit groot genoeg zijn hé, haha! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes!!! Ik wil ook gaan shoppen :)))
    Ik ben ook heel benieuwd naar de blush, ziet er superleuk en mooi uit!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige blush! Ik ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie spulletjes gekocht! De blush is echt prachtig en ik ben zelf ook wel eens benieuwd naar de producten van Kiehls

    BeantwoordenVerwijderen