Review: OPI Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream

maandag, mei 10, 2010

Of het nu zomer of winter is, een goede handcrème mag in geen enkele handtas ontbreken. Ik heb trouwens altijd wel een tube in mijn tas steken! Al jaren zweer ik bij de handcreme van Kiehl's, de 'Ultimate Strength hand Salve' (waarover later meer) maar zo nu en dan probeer ik ook graag eens iets nieuw uit. Onlangs kocht ik bij Instant Spa in Antwerpen deze Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream van OPI. Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream is een intensief voedende crème voor de handen én nagels. Hij bevat een exclusief vochtinbrengend complex en verzachtende ingrediënten zoals sheaboter en advocado- en amandelolie. Bij een intensief voedende crème denk je misschien meteen aan een vettige rijke crème maar dat is hij zeker niet. Deze crème voedt mijn handen en nagels intensief en is toch heel licht. Hij smeert makkelijk uit en van een vettig laagje is absoluut geen sprake! Bovendien is de crème vrij zuinig in gebruik, want door de geconcentreerde formule heb je maar een klein beetje nodig. Ook de geur is een meevaller, beetje een mix van citrusvruchten. Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream zit verpakt in een handige tube van 50 ml en kost 12,90 euro. Verkrijgbaar bij o.a.: Instant Spa

7 reacties

  1. ik kocht pas een nieuwe handcrème van koh. die is ook geconcentreerd en je hebt maar een klein beetje nodig.

    daaag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik eentje van Rituals. OPI handproducten ken ik ik nog niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook dagelijks handcreme, mijn handen hebben dit echt nodig. Versterkt en beschermt het de nagels dan ook, want de mijne zijn echt heel broos.

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier heb ik al een keertje over gehoord :D. Lijkt me een superfijn product !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben nu die van l'occitane aan het gebruiken en die is zoo fijn! :-) heb er nu nog eentje van koh liggen, maar deze klinkt ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Saskia: Ja, Koh is echt super hé!!!

    @PP: Ik heb al veel positieve dingen gehoord over die van Rituals! ;D

    @Petra: De handcrème zal de handen en nagels wel versterken en beschermen maar ik denk dat je voor een optimaal resultaat beter een verstevigende nagellak gebruikt, eventueel in combinatie. ;D

    @Marijke: L'Occitane ruikt heerlijk hé!

    BeantwoordenVerwijderen