Review: NYX Smokey Eyes Palet

donderdag, mei 06, 2010

Ook dit mooie oogschaduwpalet van NYX Cosmetics stak in mijn pakje dat ik onlangs had gewonnen bij Something Super Beautiful! Het is een vrij eenvoudig zwart doosje maar wel heel handig qua formaat. Het doosje bevat namelijk alles wat je nodig hebt om een perfecte 'smokey eye' te creëren! Het palet bevat 2 lichte kleuren die je kan gebruiken onder de wenkbrauw of in je binnenste ooghoek om op te lichten. De eerst kleur kan ik best omschrijven als een nude beige met 'peachy' ondertoon, de andere lichte kleur heeft een meer gouden ondertoon. Verder heb je nog 8 ander kleuren, van grijs tot zilver en van taupe tot bruin... Met dit doosje kan je dus makkelijk verschillende ooglooks creëren. Mat of glanzend, dit doosje kan het allemaal! De pigmentatie van de kleuren is goed, vooral de iets donkerdere en matte kleuren. Met de glanzende kleuren had ik wat meer moeite en had ik de indruk dat ze niet zo veel afgaven. Verder ben ik best onder de indruk van dit oogschaduwpalet, je kan de kleuren makkelijk blenden en de houdbaarheid is zeker ok! Op mijn hand zien jullie de kleuren in dezelfde volgorde als hoe ze in het doosje zitten. (Je kan de foto makkelijk vergroten door er op te klikken). Zijn 'smokey eyes' ook jouw ding, dan zal dit doosje je zeker kunnen bekoren!

10 reacties

  1. Een mooi palet! De swatches zien er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo gek op smokey eyes maar vind het paletje wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook :-), ben er wel tevreden over

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de champagne&caviar versie en die is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi leuk paletje! I love smokey eyes!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi maar ik houd toch meer van bruin-, brons- en goudtinten. Kan je ook fijn smokey mee gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal van de smokey eyes, maar vind de kleuren van dit pallet veel op elkaar lijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er wel leuk uit :) Duidelijke review! :)

    BeantwoordenVerwijderen