Review: NYX Cosmetics Jumbo Eye Pencil 'milk'

woensdag, mei 12, 2010

Voor wie NYX Cosmetics nog niet zou kennen, NYX biedt een enorm assortiment aan producten gaande van oogschaduw, fond de teint, lippenstiften en nog veel meer. Prima kwaliteit tegen een lage prijs, dat is waar NYX voor staat! Wellicht is dit één van dé redenen dat NYX het snelst groeiend cosmeticabedrjf van de VS is. De ultramoderne en stijlvolle verpakkingen, het ruime assortiment én het feit dat er niet op dieren wordt getest maakt NYX zo favoriet bij tal van beauty guru's! Vandaag toon ik jullie het NYX Jumbo Eye Shadow Pencil in de kleur 'milk'. Een kleur die erg vaak is uitverkocht en dat heeft natuurlijk zijn redenen. Het Jumbo Eye Shadow is eigenlijk een multifunctioneel product, je kan het gebruiken om te highlighten of als primer zodat je oogschaduw veel langer houdt. Ik heb ook al gelezen dat hij wordt gebruikt onder de lippenstift om zo je lippen lichter te maken van kleur. Ik heb het Jumbo Eye Pencil nu al verschillende keren gebruikt en ik ben echt wel onder de indruk! De zachte formule van het potlood maakt dat het potlood als het ware over je ogen glijdt en de aanwezigheid van minerale oliën zorgt ervoor dat de tere huid van de oogleden niet uitdroogt. Door de crèmige textuur van het potlood is wel enige voorzichtigheid geboden. Té veel product kan er namelijk voor zorgen dat je moeilijk kan blenden en dat het product begint op te hopen. Ik gebruik het potlood vooral als primer en om de binnenste ooghoekjes mee op te lichten, instant wakkere blik gegarandeerd! Je hoort het goed, dit potlood is bijna een toverstafje! Het NYX Jumbo Eye Pencil 'milk' is echt één van mijn favorieten, iedereen zou er eentje moeten hebben! Je kan ze verkrijgen in maar liefst 24 verschillende kleuren en vooraleer je een keuze maakt zet ik nog eens alle goede eigenschappen op een rijtje: - multifunctioneel (highlight, primer,...) - comfortabele formule die niet uitdroogt - zorgt ervoor dat oogschaduw makkelijker opbrengt en langer houdt - oogschaduwkleuren worden intenser Het NYX oogpotlood is o.a. verkrijgbaar bij Elke's webshop Dankzij Something Super Beautiful won ik een prijzenpakket en ook dit NYX Jumbo Eye Pencil stak erin, nogmaals bedankt meisjes!

7 reacties

  1. Wauw. Ik ben onder de indruk, en dat van een potlood. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dit is een begeerd potlood :-) Lijkt me fijn en multifunctioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke review, en super dat het je zo goed bevalt! :D
    Ikzelf heb het potlood ook niet (HC wel), maar door deze review ga ik hem zeker toevoegen aan mijn wishlist ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handy potlood:) Ik heb nog niks van NYX maar hoor er goede verhalen over,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt fijn! die zet ik ook op mijn wishlist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt super!! Gaat ook op mijn wishlist :)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen