Review: NYX Candy Glitter Eyeliner Jade

dinsdag, mei 25, 2010

Op het eerste zicht lijkt deze eyeliner misschien een beetje té, maar dat is hij eigenlijk helemaal niet! Toch niet als je hem met de juiste kleuren oogschaduw combineert. NYX Candy Glitter Eyeliner Jade is een donkergroene eyeliner met glittertjes. Heel mooi als je al een beetje gebruind bent door de zon! De eyeliner zit verpakt in een schattig flesje en ook het aanbrengen gaat heel vlot dankzij het fijne penseeltje, geen geknoei dus! Met het fijne penseeltje kan je zowel ultrafijne als iets vollere lijntjes trekken, het gaat allemaal! Ook over de houdbaarheid ben ik tevreden, na een lange dag zit de eyeliner nog steeds op dezelfde plaats! Geen vlekjes te bespeuren! Om één of andere reden vind ik deze eyeliner iets mysterieus hebben, is het de kleur of zijn het de glittertjes... Jade is misschien niet de kleur eyeliner die ik dagelijks zou dragen maar voor een avondje uit kan het best leuk zijn! Wat vinden jullie ervan, gebruiken jullie graag zwarte eyeliner of liever een kleurtje? Met dank aan de meisjes van Something Super Beautiful bij wie ik deze eyeliner onlangs heb gewonnen!

7 reacties

  1. Mooie kleur en gaat ook bij veel verschillende e/s, de moeite om eens te proberen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind groen altijd wel iets moois hebben, ik zal het gewoon zo dragen, of misschien over een zwarte eyeliner heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen wat je ervan vindt! Ik durf het zelf niet aan, maar deze eyeliners zijn een favoriet van HeavenlyCinnamon. Maar hij lijkt me inderdaad wel leuk voor een feestje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @PP: Ja, vind ik ook!

    @Misswhitemilkyway: Ja, moet je zeker eens proberen als je eens iets anders wilt dan zwart! ;D

    En bedankt voor de tag, heel leuk!

    @Nicole, Ja, groen is altijd mooi en o zo mysterieus.. !

    @NeonRocks: Valt goed mee hoor! Moet je zeker eens proberen! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm, helemaal mijn kleurtje :)

    En die flosh aan de verpakking :D

    Ik kijk nu naar mijn blouse (ja, blouse, want wat was het koud vandaag man !!!) en zie dat het ook een gelijkaardig kleurtje heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen