Review: Kiehl's Marvelous Mineral mascara

dinsdag, mei 18, 2010

In maart liet ik jullie op mijn blog al kennismaken met Kiehl's allereerste minerale mascara, de Marvelous Minerals mascara. Voor het eerst brengt Kiehl's een mascara op de markt die verrijkt is met minerale pigmenten die voor die mooie diepe kleur zorgen. Ook aan verzorging is gedacht want deze mascara geeft niet alleen lengte en volume aan je wimpers, hij verzorgt ze ook dankzij de toevoeging van jojoba-olie en aloë vera. Ik kreeg van Kiehl's de kans om de Marvelous Mineral mascara uit te testen en dit is wat ik ervan vond. Meteen bij het opendraaien van de mascara zie je het grote borsteltje wat voor mij meteen al een pluspunt was. Ik heb het namelijk niet zo voor minuscule kleine mascaraborsteltjes. Om de één of andere reden vind ik het gewoon aangenamer werken met een iets groter borsteltje maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het aanbrengen ging vrij vlot en nergens waren klontertjes te bespeuren. Het is echt ongelooflijk hoe je met deze mascara in slechts 2 fijne laagjes best veel lengte en volume kan creëren zonder dat het er onnatuurlijk uitziet. Een extra pluspunt aan deze mascara is dat hij na het aanbrengen nog steeds zacht aanvoelt! Deze mascara kruimelt niet en is zeer zacht voor mijn gevoelige ogen. Bovendien kan je de laagjes perfect opbouwen, voor nog meer volume kan je gerust een derde laagje aanbrengen zonder dat het kleverig wordt. Mascara is persoonlijk, de ene wil misschien lengte, de andere volume, wel deze mascara kan het allemaal! Natuurlijk geeft deze mascara je geen drama wimpers, maar daar is hij ook niet voor bedoeld! Kortom, hou je van perfect gescheiden wimpers met een natuurlijke lengte en volume én een mooie diepzwarte kleur? Dan is deze mascara zeer zeker iets voor jou! De formule zonder geur- en kleurstoffen maakt hem uiterst geschikt voor gevoelige ogen. Zonder mascara! Eén laagje Marvelous Mineral mascara Twee laagjes Marvelous Mineral mascara De Kiehl's Marvelous Minerals mascara is verkrijgbaar in Black en Brown Black en kost 16,00 euro Meer info: Kiehl's Kiehl's Antwerpen Lombardenvest 80 2000 Antwerpen

4 reacties

  1. klinkt goed! moet ik ook maar eens testen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de foto afgaande lijkt het niks voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Petra: Dankje! Ja, deze mascara is vrij 'naturel' maar daar hou ik wel van ;D

    BeantwoordenVerwijderen