Outfit of the day!

zaterdag, mei 15, 2010




Deze keer eens geen NOTD maar wel een Outfit Of The Day!
Ik ging vandaag shoppen in Antwerpen dus heb ik gekozen voor een comfortabele outfit. Het was niet gemakkelijk om de kleding mooi op foto te krijgen maar zo hebben jullie toch een idee.


Black dress: Rue Blanche
Cardigan: Dries Van Noten
Belt: A.P.C.




Shoes: N.D.C.


Ook de zon was af en toe van de partij, dat maakt het shoppen zoveel leuker trouwens!
Morgen laat ik jullie uiteraard meegenieten van mijn shoppingbuit aan de hand van een shoplog!



3 reacties

  1. Mooie outfit! En dat zien er gemakkelijke sandaaltjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die cardigan heeft een mooie pied-de poule print ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @PP: Bedankt! de sandaaltjes zitten echt supergoed, ik had die trouwens aan op het BQ-event in Gent.

    @Saskia: Ja, vind ik ook! ;D

    BeantwoordenVerwijderen