NOTD: DIOR VERNIS 'Rose Sucré'

donderdag, mei 20, 2010




Vandaag krijgen jullie de kleur Rose Sucré van Christian Dior te zien. Jullie zagen dit lakje vorige week donderdag al passeren en aangezien enkele lezeressen hiervan graag een NOTD hadden gezien wordt dit een beetje een NOTD op verzoek, welke ik heel fijn vind natuurlijk!

Ik heb vroeger nog lakjes gehad van Dior maar dat is ondertussen al enkele jaren geleden, het waren toen nog ronde flesjes. Sedert enkele jaren zijn de flesjes vierkant met een zilverkleurige dop. Deze liggen niet alleen makkelijk in de hand, ze zien er ook nog eens stijlvol uit. Zo'n lakje haal je dus met trots uit je handtas!





Rose Sucré is zoals de naam al doet vermoeden een suikerzoete kleur. Het is een eerder transparante roze kleur die dekkender wordt naarmate je een extra laagje aanbrengt. Sommige roze lakjes kunnen nogal eens koel overkomen door hun koude ondertoon, wel deze doet dat absoluut niet. Het is dus een eerder warme roze kleur. Je kan het misschien op de foto minder goed zien maar dit lakje heeft een minuscule shimmer, echt heel subtiel!

Dior Vernis Rose Sucré lakt moeiteloos en zonder strepen. De formule van Dior Vernis is een beetje vergelijkbaar met de lakjes van Essie vind ik, vrij dun en supersnel droog! Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik grijp gewoon vaker naar een lakje dat snel droogt.
Nog een pluspunt vind ik het extra brede borsteltje, deze doet mij veel denken aan de pro-wide brush van OPI. Doordat het borsteltje vrij breed is heb je minder moeite met het lakken.





Ik heb Dior Vernis Rose Sucré nu welgeteld één week op zonder enige chip, hij is dus best wel duurzaam! Er zijn maar weinig lakjes die dit kunnen evenaren!

Conclusie:
Ik ben zeer tevreden over deze Dior nagellak en ga in de toekomst zeker nog enkele kleurtjes aanschaffen!

Meer info: Christian Dior



7 reacties

  1. Ik vind em niet zo speciaal om zoveel geld aan uit te geven eerlijk gezegd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem zo al kopen voor het potje zelf. Vind het leuk als de verpakking er classy uitziet :) Maar het lakje ziet er ook goed uit hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, supermooie verpakking. Subtiel, maar mooi kleurtje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! En dat hij er een hele week opzit en nog steeds mooi is klinkt erg aantrekkelijk! :D Super!

    BeantwoordenVerwijderen