NARS summer must-haves!

zaterdag, mei 29, 2010

Het belooft een mooie zomer te worden en deze NARS make-up spulletjes mogen dan zeker niet ontbreken in jouw make-up tas! Al járen staar ik naar die mooie zwarte doosjes van NARS en nog veel meer naar de inhoud ervan! Wisten jullie trouwens dat NARS vanaf nu ook naar België verzendt? Voortaan kunnen wij dus al dat moois vanuit onze luie stoel online bestellen! Duo Eyeshadow Silk Road 34,00 euro Lip Gloss in Sweet Revenge en Belize 25,00 euro Bronzing Powder Irresistiblement 34,00 euro Body Glow 65,00 euro Verzenden gebeurt met UPS en kost 15,00 euro voor België. Gemiddelde levertijd: 2-6 dagen. Ik heb alvast een keuze gemaakt, welke zijn jullie favorieten? Meer info: NARS

4 reacties

  1. Dit weekend is er 15% op alles op HQHair, dus ook op Nars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh leuk dat ze nu ook naar belgie verzenden! ik wil het duo orgasm-laguna! zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ze ook naar België verzenden! Misschien tijd voor een groepsorder? :-D
    Dat duo (orgasm-laguna) lijkt me ook wel wat, en ze hebben ook mooie glossen. Hoewel ik qua gloss op een no-buy sta, dus dat mag ik niet kopen haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om te weten. Ik wil ook al heel lang een Nars-lipglosje, Turkish Delight (pink sorbet kleurtje). Had ik eens op een foto gezien en zag er supermooi uit!

    Die body glow ziet er ook super uit!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen