Milani Minerals Blush 'Luminous'

maandag, mei 03, 2010





Vandaag laat ik jullie enkele swatches zien van de alom bekende Milani Minerals Blush in de kleur 'Luminous'. Enkele weken geleden won ik bij Something Super Beautiful een prijzenpakket boordevol leuke make-up spullen.
De komende dagen krijgen jullie hiervan ongetwijfeld nog enkele swatches en reviews te zien! Deze Milani blush is er alvast één van.





Wat me als eerste opviel aan deze blush is toch wel de fijne en zachte textuur! Hij bevat geen talk of parfum, dus irriteert de huid niet. Ook de kleur is prachtig, hij houdt zo'n beetje het midden tussen roze en perzik met een fijne goudglans. Volgens mij is dit een zeer makkelijke en draagbare kleur die je perfect kan opbouwen. Ideaal voor 'fair-skinned girls' dus!





De blush zelf zit verpakt in een handig doosje met spiegel en kwastje. Het kwastje zelf vind ik niet zo bijzonder maar misschien wel handig voor on-the-go!

Ik vind deze blush zeker een aanrader, het is een kleurtje die iedereen zou moeten hebben!

Buiten 'Luminous' bestaat de Milani Minerals Blush ook nog in 3 andere schitterende kleuren:

- Sunset Beach (warm apricot)
- Mai-Tai (coral)
- Sweet Rose (dusty rose)

8 reacties

  1. Echt supermooi! Die gaat mee op mijn wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Ik gebruik meestal een bruine, bronzing kleur, maar ben op zoek om een mooi roze/perzikkleurtje uit te testen, zou wel eens deze kunnen worden...;)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me echt supermooi! Staat ook zeker op mijn wishlist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Justine: Ja, Luminous is echt een mooie kleur!

    @Petra: Hij is heel mooi voor de zomer, er zit zo'n gouden glansje in! ;D

    @Latoya: Het is een mooie kleur! je zal er geen spijt van hebben! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Zou de dupe zijn voor die Nars Orgasm, dus nog beter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb deze ook en ben er ook zo'n fan van! heel pretty!

    BeantwoordenVerwijderen