Mijn KOH collectie

maandag, mei 17, 2010

Af en toe organiseert Ici Paris XL een KOH-workshop, een halve dag waar je dan in groepjes wordt verdeeld en zo kan kennismaken met de producten van KOH. Alle KOH-producten komen aan bod en er wordt voldoende tijd vrijgemaakt om alle producten uitgebreid te testen. Ik ging een tijdje geleden naar zo'n workshop, samen met mijn zus en wij hadden echt een superleuke dag! Helaas kom je na zo'n workshop niet met lege handen thuis. Want nadat je hebt kennis gemaakt met alle KOH-producten is de verleiding om te kopen o zo groot, geloof me! Maar de producten van KOH zijn echt top! En goede producten mogen wel eens wat meer kosten. Ze zijn misschien iets duurder dan andere merken maar ik vind ze hun centen zeker waard! Hieronder kunnen jullie de verzorgingsproducten en lakjes zien: V.l.n.r.: Purifying Cuticle Response, Long Lasting Base Coat, KOH French Pearly White, KOH French Pink Mood, Calcium Nail Whitener, KOH French Basic Mood, Essential Nail Serum De Purifying Hand Peeling (ruikt zalig!) Crystal Nail File, samples van de Purifying Polish Remover, Nourishing Cuticle Brush Er verscheen ook al eerder een review over de KOH Colour Booster, het artikel lees je hier. Ondertussen blijft mijn KOH-collectie maar uitbreiden, al moet ik toegeven dat het nu wel welletjes is geweest! Ik heb tenslotte maar 10 nagels ... :-) Misschien dat ik binnenkort eens enkele producten te koop ga aanbieden op mijn blog, producten die ik bijna niet gebruik of back-ups. Anders krijg ik alles nooit opgebruikt! ;D Meer info: KOH Cosmetics

11 reacties

  1. Het lijkt me een heel fijn merk! Maar zelf heb ik nog niets van Koh in bezit omdat de prijs me nog een beetje tegenhoud ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, nice! Ik heb die glasvijl en de calcium whitener, heel tevreden van! Een blogsale is altijd leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb ook al een mooie collectie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooit uit! Je zou ze alleen al kopen voor de verpakking :) Ik heb er eigenlijk ook nog geen enkele, ik heb een heel aantal lakjes maar geen enkele KOh, moet eens dringend verandering in komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooit uit! Je zou ze alleen al kopen voor de verpakking :) Ik heb er eigenlijk ook nog geen enkele, ik heb een heel aantal lakjes maar geen enkele KOh, moet eens dringend verandering in komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die flesjes zijn zo mooi hé! en zo'n koh workshop lijkt me fijn! hopelijk komt er snel eentje in 1 van de ici paris xl's bij mij in de buurt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @NeonRocks: Koh is misschien iets duurder dan andere merken maar ik vind ze hun centen zeker waard ;D

    @PP: Ja, die glasvijl is echt geniaal!
    En de blogsale? I'll keep that in mind! ;D

    @Saskia: Leuk! ben benieuwd ;D

    @misswhitemilkyway: Ja, ik kan Koh zeker aanraden!

    @Marijke: Zo'n Koh workshop moet je zeker eens doen hoor!
    Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super mooi uit allemaal! Als ik bij de Douglas kom sta ik ook wel eens te kijken bij de KOH lakjes, er zijn zoveel mooie kleurtjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke collectie heb je er al van. Vind het ook een leuk merk. Heb nogal gelezen dat de glasvijl super is, wil ik zeker eens uittesten...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Myrna: Ja, vooral die Baby Koh-kleurtjes zijn mooi!

    @Petra: Ja, die glasvijl moet je zeker eens proberen! je merkt echt wel een verschil! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Petra:Moet je zeker doen!Ik heb van verschillende merken glasvijlen geprobeerd maar die van KOH is echt het allerfijnst.

    Ik kom weleens in de KOh shop in a'dam.Daar hebben ze 130 kleuren nagellak,echt de hemel voor nagellakliefhebbers!

    BeantwoordenVerwijderen