MAC Tag!

donderdag, mei 27, 2010



Deze MAC Tag kreeg ik van Misswhitemilkeyway en ik ben er superblij mee! Het is eens iets anders en zo komen jullie ook wat meer te weten over onze MAC favorieten!

How long have you been using Mac?
Dat zal ongeveer 10 jaar zijn denk ik, ik bracht toen MAC mee van de VS en de UK.

What was your first Mac product?
Ik denk dat het een oogschaduw was, weet de kleur niet meer.

What’s your all time favourite Mac product?
Veel te veel! Laten we beginnen met mijn allergrootste favoriet, de MSF Natural Medium Plus.

What’s your least favourite Mac product?
De verzorgingsproducten. Ik hou niet van de geur.

Do you own a Pro Card?
Helaas niet.

Your Mac foundation shade
NC 25 in Mineralize Skinfinish Foundation
NW300 in Hyper Real Foundation SPF15 (sinds kort enkel nog in de MAC pro-store)


Your favorites:

Eyeshadows: Orb en Omega

Lipstick: Myth

Lipgloss: Underage en Icescape

Liner: /

Brush:
217 blending
182 kabuki
187 multi-usage

Nail Lacquer: Shirelle

Pro product: Hyper Real Foundation SPF15



Comment on the following Mac product; Have you used them? If so, give feedback.

Prep+Prime Skin: Heb ik vroeger nog gehad maar gebruikte dit niet zo vaak.

Full coverage foundation: /

Studio Sculpt foundation: Ik vind deze iets te dekkend voor mijn huid.

Face + Body foundation: Heb ik geprobeerd maar mijn huid begon hiervan te glimmen.

Mineralize Satin Finish: Heel mooi en natuurlijk resultaat! Ik gebruik deze liever in de zomer omdat hij toch iets rijker is.

Studio Fix fluid: /

Hyper Real Foundation: Mooie transparante finish met subtiele glans!

Select SPF15 foundation: /

Studio Tech Foundation: /

Studio Fix Powder: /

Studio Stick: /

Hyper real pressed foundation: /

Beauty Powder: Heb ik altijd al gemist, ik wou zo graag die van de Raquel Welch collectie!

Sculpting powder: /

Shaping powder: /

Loose blot powder: /

Pressed blot powder: Ik heb hiervan al Medium gehad maar vind hem veel te mat overkomen op mijn huid. Hoopt ook makkelijk op.

Mineralize Skinfinish Natural: Geniaal product! Mocht MAC ooit stoppen met deze te maken dan ben ik verloren! MSF is echt het beste poeder dat ik ooit al heb gebruikt.

Mineralize skinfinish: Hier ben ik niet zo dol op, ik vind het veel te glitterig om dageljks te gebruiken.

Bronzing Powder: Heb ik in de kleur 'golden', staat heel mooi in de zomer!

Powder Blush: Peaches en Trace Gold

Blushcreme: /

Mineralize Blush: Hou niet zo van de glitters erin.

Gel blush: /

Cream color base: /

Studio Sculpt concealer: Ik vind deze te dekkend voor mij.

Select Cover Up Concealer: Heb ik in NC20, deze gebruik ik vooral voor kleine vlekjes en soms onder de ogen. In de zomer kan hij iets te zwaar zijn.

Select moisture cover concealer: Deze heb ik vroeger nog gehad in NW20. Ik denk dat deze MAC concealer het meest geschikt is voor onder de ogen.
Heeft echter wel de neiging om op te hopen wanneer je er teveel van aanbrengt.
Helaas heb ik ontdekt dat ik allergisch reageer op één van de ingrediënten hierin.

Studio Finish concealer: /

Studio Stick: /

Lip erase: Wil ik heel graag eens proberen!

Tinted Lip Conditioner: Heb ik in Feeln'Good, supermooie kleur trouwens!

Lipstick: Hiervan heb ik de Lip Treatment, geweldig spul!

Lipglass: Underage

See thru lip color: /

Dazzleglass: Extra Amps

Cremesheen glass: Boy Bait

Lip gelee: /

Lip pencil: Heb ik nog gehad in 'Spice'

Solar Bits: /

Nail Lacquer: Shirelle en Steamy, allebei prachtige kleuren!

Shadestick: /

Paint: /

Paint Pots: Deze zijn echt multifunctioneel! Ik heb 'Painterly' en gebruik hem zowel als primer of als oogschaduw op zich.

Eye shadow: Orb, is zo'n mooie perzikkleur!
Bark, helaas 'discontinued' en Omega (natuurlijke arcadeboog).

Pigment: Lijkt me moeilijk om mee te werken, maar ik hou ook niet zo van glitters.

Glitter: Ik hou er niet van.

Eye Kohl: /

Chromaline: /

Fluidline: Heb vroeger nog 'Blacktrack' gehad en was daar heel tevreden over!

Liquid last Liner: /

Lustre drops: /

False Lashes: /

ProLash, Zoom Lash, Plush Lash or DazzleLash mascara?
Van ProLash, Zoom Lash en DazzleLash ben ik geen fan! Plush Lash gaat nog net.

What has been your favorite Mac collection to date?
Ongetwijfeld de Raquel Welch collectie van 3 jaar geleden

Which Mac collection, in your opinion, do you think was disappointing, if any?
De Dame Edna collectie! vond ik een teleurstelling

Which products do you think Mac are missing?
Voor mijn part mogen er gerust nog enkele nude kleurtjes blush bijkomen!


De personen die ik tag zijn:

Petra van The Sprinkles on a Cupcake, Hanne van Snowwhiteglamour en Something Super Beautiful.

Veel plezier ermee!


5 reacties

  1. Bedankt voor de tag! Zal nog een hele klus worden om in te vullen, maar wel leuk om te lezen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, hoe leuk om te lezen! Iedereen heeft toch zo zijn eigen favo producten van MAC :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te lezen! Icescape vind ik ook zo mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Misswhitemilkyway: Thnx!

    @NeonRocks: Graag gedaan! ik ben benieuwd..

    @PP: Ja, vind ik ook!

    @Marijke: Hihi, ja hé!

    BeantwoordenVerwijderen