LA ROCHE-POSAY Redermic [+] eyes

woensdag, mei 19, 2010




La Roche-Posay heeft onlangs de formule van haar Redermic-gamma vernieuwd.
De verbeterde formule moet onze huid nóg beter beschermen tegen vroegtijdige veroudering en verslapping dankzij de aanwezigheid van neurosensine, een peptide dat micro-ontstekende stress bestrijdt.

Ik was al fan van de vroegere Redermic formule maar deze vernieuwde versie wou ik toch ook eens proberen! Uiteraard mogen jullie hierover binnenkort een review verwachten!





De vernieuwde Redermic [+] producten zitten voortaan in een lichtgrijs jasje en kosten:

- Redermic [+] eyes: 22,00 euro
- Redermic [+] face (dry skin): 28,00 euro
- Redermic [+] face (normal/combination skin): 28,00 euro


Het Redermic [+] gamma is verkrijgbaar bij de apotheek.
Info: La Roche-Posay



3 reacties

  1. Oh, wist niet dat het vernieuwd was, gebruik deze ook en vind het wel heel goed... verbetert klinkt dan ook nog beter!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Petra: Ik gebruik hem al jaren op aanraden van mijn dermatologe, hij is goed hé. Ik wist ook niet dat hij vernieuwd was, had hem onlangs gezien op een Franse site en ik was best aangenaam verrast toen ik zag dat ze hem bij ons in de apotheek hadden! Nu nog testen en daarna volgt zeker een review! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er wel benieuwd naar, ik gebruik nu eentje van Clinique maar ben er niet zo tevreden over. Heb daarvoor ééntje gehad van Kiehl's met advocado en deze vond ik wel goed, hij hield vooral mijn oogleden zacht verder niets :)

    BeantwoordenVerwijderen