GUCCI Keyring - Spring Summer 2010

woensdag, mei 26, 2010

Deze schattige sleutelhanger 'Brando' van Gucci vond ik zo mooi dat ik het niet kon laten om hem aan jullie te tonen! Gucci heeft deze zomer opnieuw enkele mooie sleutelhangers uitgebracht maar deze collectie sprong er voor mij echt uit. De 'Guccioli' keyring collectie bestaat uit maar liefst 5 schattige hondjes met al even schattige namen: 'Dorothy', 'Oliver', 'Leroy', 'Sam' en natuurlijk 'Brando'. Dorothy Oliver Leroy Sam De diertjes zijn uitgevoerd in gebroken wit guccissima leder en zijn stuk voor stuk echte pareltjes qua afwerking, zoals we van Gucci gewoon zijn trouwens. Let vooral ook op de mooie zilverkleurige details! Jammer dat Gucci niet dacht aan katten. Al vind ik 'Brando' best wel op een kat lijken, niet? Enig minpuntje aan deze keyring is toch wel het hoge prijskaartje! Maar mischien is dit wel een leuk idee voor mijn verjaardag? kuch.. Welke van de 5 hondjes is jullie favoriet? De Guccioli Keyring kost 130,00 euro per stuk Meer info: Gucci

8 reacties

  1. Ik vind ze eigenlijk allemaal wel mooi, ik zou niet kunnen kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Ik kiess.... ook de eerste :P Beetje duur alleen (A)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste lijkt inderdaad een beetje op een kat, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Leroy geweldig. Leuke hangers maar wel duur hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig, en grappig!!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Misswhitemilkyway: Moeilijk hé, al vind ik Brando wel de leukste! ;D

    @Dajana: Inderdaad spijtig van het hoge prijskaartje!

    @ PU: Ja hé, net daarom draagt die mijn voorkeur weg! :D

    @PP: Ja, jammer dat ze zo duur zijn!

    @Petra: Schattig hé, ik ben er helemaal weg van!

    @Marijke: Absoluut! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oliver!! Een mops hihi

    Maar wat een geld he, niet normaal

    BeantwoordenVerwijderen