ESSIE stash!

vrijdag, mei 28, 2010



Vandaag laat ik jullie mijn Essie stash zien!
Zoals jullie op de foto kunnen zien is hij niet zó groot, maar goed... anders kon het misschien niet eens op de foto! :)

Klik op de foto voor een groter beeld van de lakjes.



Dé lakjes!
V.l.n.r.: Flirty Fuchsia, Sugar Daddy, Hi Maintenance, A-List (Een NOTD van A-List vind je hier)





Dé basics!
First Base Coat (links), Apricot Cuticle Oil (rechts)





Dé mini's!
V.l.n.r.: Mademoiselle, Blanc, Top Coat 'Good to Go!', Millionails



Mochten jullie graag een NOTD willen zien met één van de kleurtjes, laat dit dan gerust weten via de comments!



7 reacties

  1. Leuke Stash! Je hebt alvast een pak meer Essie dan ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lakjes... Ik heb sinds kort mijn eerste 5 Essie lakjes gekocht en ben echt verslaafd aan het geraken ;)
    Het fushia lakje zou ik wel eens aan willen zien :)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er best veel. ik heb er zelf geen 1 van dit merk, ik wil er nog wel graag 1 aanschaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's al een mooie stash! Ik heb er maar eentje, maar ik ben er wel heel tevreden van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Valérie: Dankje!

    @Petra: Ooh, ik ben benieuwd naar jouw Essie stash dan! Een notd met Flirty Fuchsia komt eraan! ;D

    @Bertine: Valt best mee! Welke kleur wil jij graag?

    @Marijke: Thanks!

    @PU: Bedankt! Ja, Essie lakt fijn hé! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowww super stash!!! Love your Sugar dady and Hi Maintenance

    BeantwoordenVerwijderen