Brush stash! - deel 1

vrijdag, mei 14, 2010

Er werd me al eens gevraagd naar mijn make-up stash, wel vandaag begin ik alvast met enkele van mijn kwasten te tonen. Ik heb voor jullie enkele foto's genomen van de kwasten die ik (bijna) dagelijks gebruik. Uiteraard krijgen jullie de andere een volgende keer te zien! Zoals jullie kunnen zien berg ik mijn kwasten netjes op in een brush roll, ik heb er eentje van Shu Uemura en ben er heel erg blij mee! Ik heb hem enkele jaren geleden gekregen als geschenk voor nieuwjaar van mijn allerliefste zus! De brush roll is vervaardigd uit leder wat maakt dat hij zeer duurzaam is en dankzij de pvc-bekleding binnenin is hij ook zeer makkelijk in onderhoud. Op die manier zitten alle kwasten netjes opgeborgen en krijgen ze geen kans om beschadigd te worden. Op deze foto zien jullie mijn 3 kwasten voor het gelaat. (klik op de foto voor een groter beeld) - MAC 134 (poeder, bronzer en msf) - MAC 187 (foundation, bronzer en msf) - Shu Uemura 20 pony (blush) En dit zijn de kwasten voor de ogen: - MAC 224 (blenden van oogschaduw) - Shu Uemura 10 kolinsky/sable (oogschaduw) - Shu Uemura 5R pure kolinsky (smokey eyes, arcade) - Shu Uemura 12 synthetic fiber (crème oogschaduw, concealer) - MAC 217 (blenden van oogschaduw, paint pot) - MAC 239 (oogschaduw) - Shu Uemura 10 synthetic fiber (concealer) - MAC 208 (wenkbrauwen, tightlining) Heb je nog vragen of wil je graag meer uitleg over een bepaalde kwast, laat het gerust weten in de comments!

7 reacties

  1. Mooie collectie! Ik was op zoek naar die MAC 134, maar tot nu toe geen geluk, altijd uitverkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @PP: Dank je!
    Wat jammer van die 134 kwast want hij is echt fijn!
    Volgende keer goede keer zeker? ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zien ze er geweldig uit! Ben echt jaloers op je kwasten, haha - ik wil er ook van Shu Uemura <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lisha: Bedankt!
    Ja, de Shu kwasten zijn echt zalig om mee te werken! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kwasten. Ik moet langzaamaan ook maar eens een goeie kwastencollectie gaan opbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kwastenset! Ik wil de MAC 187ook gaan halen binnenkort! Mijn sigma 187 verliest gewoon té veel haartjes om mijn foundation ermee aan te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen