Winnares KIEHL'S winactie!

zondag, april 04, 2010

Jullie konden tot gisterenavond nog deelnemen aan mijn eerste winactie waarbij je een heerlijke KIEHL'S Lip Balm kon winnen. Allereerst wil ik al mijn lieve lezeressen die hebben deelgenomen van harte bedanken! Er zaten heel wat leuke inzendingen tussen wat het mij natuurlijk niet makkelijk maakte om te kiezen! Maar, er kan natuurlijk maar één winnares zijn en die is geworden: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Eva ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Eva, de KIEHL'S Lip Balm komt dus jouw richting uit! Ik hoop dat je er tevreden mee bent! Voor de andere dames, niet getreurd want er komen in de toekomst zeker nog winactie's! Ik wens iedereen een Vrolijk Pasen en geniet nog van alle chocolade zou ik zeggen! ;D

8 reacties

  1. Oh, ik ben door de drukte helemaal vergeten mee te doen! :(
    Felicitaties aan de winnares in ieder geval! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat, en we verwachten een review!!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hu.. heb jij gewonnen? haha, nee flauw grapje :P
    Heel erg gefeliciteerd Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt iedereen!
    Ik ben echt heel blij met mijn prijs en zal er zeker een reviewtje van maken

    BeantwoordenVerwijderen