What's in my bag?

maandag, april 19, 2010



Benieuwd naar wat er zoal in mijn tas steekt, kijk dan vlug even mee...

Buiten enkele kastickets, zakdoekjes en stukjes papier is dit hetgene wat ik op een doordeweekse dag allemaal met me meesleur!

O ja, nog even bij vertellen: mijn gsm lag tijdens het nemen van de foto's nog in de keuken, hij staat er dus niet op maar hij hoort wel degelijk in m'n tas te zitten. ;D

De tas is van Miu Miu en alhoewel ik best veel tassen heb merk ik toch wel dat ik steeds naar deze reik!
Ze past bij heel veel en is lekker groot, volgens mij kan een handtas nooit groot genoeg zijn trouwens...



De inhoud:

- portefeuille van Il Bisonte
- kleenex zakdoekjes
- balpen
- bokkepootje (?) voor de nagelriemen
- stimorol kauwgom
- USB-stick
- dafalgan
- huissleutels
- autosleutel
- staaltje Kiehl's body crème Imperial

en dan nog...



- paraplu
- toilettasje van Prada
- Kiehl's handcrème (travel size)
- MAC lippenbalsem

9 reacties

  1. Dat valt nog goed mee! :-D Ik heb er al gezien met een halve winkel in hun handtas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik heb soms zoveel bij me dat mijn schoolspullen er niet eens inpassen :)
    En daarom staat ook zo'n tas in tas op mijn verlanglijstje, soms moet ik eerst mijn hele tas leegruimen voor ik iets kan vinden haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @PP: Ja hé! Vroeger stak er nog meer in maar sinds kort heb ik mezelf voorgenomen om zo elke maand binnenin eens op te ruimen! ;D

    @Kim: Ja, zo'n tas in tas lijkt me wel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Valt inderdaad nog mee qua inhoud! Als je ziet wat ik allemaal mee sleur haha en dan zijn het vaak ook nog onnodige dingen, maar toch moet het mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik heb ook altijd Dafalgan bij. Voor mezelf of om er iemand anders mee te helpen in geval van nood :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post! Altijd wel leuk om te weten! Is inderdaad heel ordelijk en niet zo overvol! Geen slecht gedacht om ze elke maand eens uit te legen... Het is inderdaad een heel mooie tas!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Petra: Bedankt! ;D
    Ja, tot nu toe lukt me dat goed om ze zo elke maand eens uit te legen, haha..
    Je zou eens moeten zien wat voor papiertjes ik er dan uithaal!

    BeantwoordenVerwijderen