Shu Uemura Brush Set

woensdag, april 07, 2010



Er zijn soms dingen waarvan je denkt dat je ze niet meer kan missen.
De Shu Uemura Brush Set is daar één van!

In deze kwastenset zit zowat alles wat je nodig hebt om een mooie basis make-up aan te brengen (v.l.n.r.):



- Face/Cheek brush: handige kwast voor het aanbrengen van poeder of blush.
- Lip/Eyeliner brush: kwastje voor het aanbrengen van lippenstift of eyeliner.
- Eyeshadow brush synthetic: oogschaduwkwast in synthetisch haar, ideaal om crème oogschaduw of concealer mee aan te brengen.
- Eyeshadow brush natural: oogshaduwkwast in natuurhaar, een echte basic!

Verder kan je in de 'brush case' nog twee andere kwasten kwijt als je dat wilt, ik heb er mijn wenkbrauwpotlood, de 'eyebrow liner' in seal brown van Shu Uemura insteken, alsook het wenkbrauwborsteltje (eveneens Shu).
Ik ben helemaal weg van deze Shu Uemura Brush Set, hij bevat precies wat ik nodig heb op een doordeweekse dag en is heel erg handig om mee te nemen op vakantie.

Ik heb deze set nu ongeveer 2-3 jaar en heb er al heel veel plezier aan beleefd!
De kwasten zijn ondertussen al verschillende keren gewassen en ze zien er nog steeds als nieuw uit!

Shu Uemura Brush Set (incl. 4 kwasten): 55,00 euro

4 reacties

  1. Ik ben niet bekend met hun kwasten, maar het ziet er wel een handig setje uit! Ik heb zelf geïnvesteerd in MAC-kwasten en voel dus niet echt de drang om momenteel nog meer kwasten te kopen :-)
    Hoe zijn ze in verhouding tot kwasten van andere merken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey ziet er inderdaad een handig setje uit en toch wel wat goedkoper dan Mac. Heb je deze bij Paris XL gekocht of op internet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @PP: Ik vind dit Shu setje een beetje vergelijkbaar met de 'special edition' kwastenset van MAC, al vind ik deze iets beter.

    Het zijn de zgn. 'kleinere' kwasten en die zijn altijd ietsjes minder dan de 'full size' kwasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Eva: Deze zijn iets duurder dan die van MAC. De set is een beetje vergelijkbaar met de 'SE' special editions van MAC die je vooral tijdens de feestdagen kan kopen, kleinere, kortere kwasten dus.

    Ik heb de brush set in de Shu Uemura winkel in Antwerpen gekocht, dat is ook de enige Shu Uemura winkel in België (jammergenoeg).

    BeantwoordenVerwijderen