Review: LUSH Lipscrub Bubblegum

woensdag, april 14, 2010

Toen ik onlangs met mijn moeder ging shoppen in Antwerpen zijn we even de Lush winkel binnengegaan, gewoon uit nieuwsgierigheid... Ik was al een tijdje op zoek naar een scrub voor de lippen en zo kwamen we bij de lipscrubs terecht. Een lipscrub dient in eerste instantie om je lippen te verlossen van vervelende droge velletjes maar ook om ze opnieuw zacht en glad te maken. Ik moet toegeven dat de lipscrub hierin toch wel geslaagd is! Na het gebruik voelden mijn lippen superzacht aan en ook de droge velletjes waren verdwenen! Een lipscrub stimuleert ook de doorbloeding en net dat geeft je lippen die mooie rode kleur. Toch waren er ook enkele minpuntjes aan de Lush lipscrub. Zo vond ik hem vrij moeilijk om aan te brengen, de textuur is droog en dat maakt dat hij niet echt aan je vinger blijft kleven. Doordat hij in een potje zit moet je steeds met je vinger of een stokje erin, niet zo hygiënisch dus! Tenslotte is er nog de geur, ik testte hem in 'Bubblegum' een vrij zoete geur waar je moet van houden. In het begin ruikt het nog heerlijk maar na een tijdje is het toch wel 'too much'! Zou ik deze lipscrub nog kopen? Waarschijnlijk niet. Volgens mij zijn er heel wat andere alternatieven op de markt voor minder geld! De Lush lipscrub is verkrijgbaar in 3 varianten: Bubblegum, Mint Julips en Sweet Lips. Prijs: 8,95 euro voor een potje van 25 g.

11 reacties

  1. Ik heb eigenlijk nog nooit een echte lipscrub gebruikt. Maar je kan hem ook zelf maken, blijkbaar, alleen ruikt hij dan niet zo lekker en ziet hij niet roze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze leken mij eigenlijk wel fijn.
    Kan me voorstellen dat die geur te sterk kan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig potje en de kleur en geur spreken me wel aan ;)

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een lipscrub van indewatten en die werkt fijn! wou deze ook testen, maar ga er nu toch nog eens over nadenken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woohoow, dat lijkt me zot duur! Ik zou nooit zoveel geld kunnen geven voor een potje van 25 gram :s en zeker niet omdat het eruit ziet als gekleurd en gegeurd suiker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem ook bijna mee maar ben blij dat ik het niet gedaan heb :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar hij ziet er toch geweldig leuk uit, da's toch iets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van die geur! En van de prijs, hij is toch wel prijzig zeg... Ik heb er ooit eentje gekocht bij de Nederlandse webshop The Secret Garden. Ik zal die binnenkort weer eens gebruiken en reviewen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @PP: Ja, moet ik ook eens proberen!

    @Tanya: Bedankt! ;D
    Ik vind de geuren van Lush soms een beetje té!

    @NeonRocks: Ja, hij is best prijzig en zeker als hij je dan minder bevalt! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de prijs écht belachelijk duur! Ben het ook absoluut mee een s met Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen