Review: Cake Beauty Snow Woman Bath & Shower Bubbles

vrijdag, april 30, 2010



Deze Snow Woman Bath & Shower Bubbles van Cake Beauty won ik vorige week zaterdag met een wedstrijd tijdens het Beautilicious event van Beauty-Queen.

Snow Woman Bath & Shower Bubbles is een rijke bad & douche crème die je zowel in bad als onder de douche kan gebruiken. Niet alleen ruikt Snow Woman lekker, hij bevat ook nog eens allerlei ingrediënten zoals vitamine E, jojoba olie en shea boter die zorgen voor een intens gehydrateerde en zachte huid.
De geur is echt hemels! Cake beauty beschrijft de geur als geroosterde walnoten en vanille crème. Ik ruik er vooral vanille in, en misschien ook zelf chocolade! Mmm...



Getest én goedgekeurd!

De geur is vrij intens, ook nadat je ermee gewassen bent blijft hij nog lang op je lichaam hangen en persoonlijk vind ik dit iets minder. Je hebt ook vrij veel product nodig hebt om tot een mooi schuimbad te komen, gebruik je het in combinatie met een douche puff dan heb je opvallend veel minder product nodig! Achteraf voelde mijn huid wel zeer zacht aan en daar zullen ongetwijfeld die verzorgende ingrediënten wel voor iets tussen zitten!

Heb ik je ook doen watertanden? Ga dan vliegensvlug naar de webshop van Beauty-Queen, daar zijn deze Bath & Shower Bubbles van Cake Beauty momenteel aan halve prijs!

Cake Beauty Bath & Shower Bubbles is verkrijgbaar in 3 geuren (limited edition):
Snow Women, Jacky Frost en Gingerbread Woman.

Prijs: 9,99 euro i.p.v. 19,97 euro voor 515 ml

8 reacties

  1. klinkt fijn!! benieuwd om ze zelf te testen! :-) superschattige foto!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah die foto is echt heel lief! Klinkt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij rook zooo lekker! En je hebt een nieuwe lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die verpakking is zo mooi en de fles is zo fijn 'dik'. Fijn om vast te grijpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil jouw kat knuffelen! Lijkt me even fluffy als de shower bubbles ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marijke: Ja, hij zal je zeker bevallen!

    @Myrna: Ja hé! en Snow Woman is wel heel toepasselijk.. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het net superfijn als de geur blijft hangen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er zo schattig uit! En je katje ook... Ben eens benieuwd naar de geur!

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen