Prijzenpakket Something Super Beautiful!

maandag, april 26, 2010



Toen ik afgelopen vrijdag mijn brievenbus leegmaakte was ik wel héél aangenaam verrast!
Er stak namelijk een grote, bruine omslag in.

Ik moest eventjes denken en toen wist ik het weer... het zou wel eens het pakje kunnen zijn dat ik eerder had gewonnen met een winactie bij Something Super Beautiful !
En ja hoor, de 6 make-up producten die ik had gewonnen staken netjes verpakt in één grote omslag.
Let vooral ook op de schattige verpakking en het leuke kaartje!




Op de foto kunnen jullie v.l.n.r. zien:

- NYX Cosmetics Candy Glitter 'Jade'
- NYX Cosmetics Jumbo Eye Pencil 'Milk'
- NYX Cosmetics Round Lipgloss 'Sorbet' en 'Soap Queen Opera'
- Milani Minerals Blush 'Luminous'




en tot slot, NYX Cosmetics For Your Eyes Only oogschaduwpalet 'Smokey Eyes'


Leuke spullen allemaal, vinden jullie ook niet?
Uiteraard komt er van elk product nog een review aan, blijven kijken dus!

Bij deze wil ik de dames van Something Super Beautiful nog eens extra bedanken voor de mooie prijzen!

9 reacties

  1. Yay! Ik kijk ook uit naar mijn prijs! Heb hem voorlopig nog niet in de brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je hem zo snel hebt ontvangen! :D
    En jij bedankt voor de leuke post, we kijken uit naar je reviews! :)

    xx
    NeonRocks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw mooie producten heb je gewonnen! altijd leuk als je onverwachts een cadeautje of prijsje in de brievenbus wint! Leuk dat je het met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, mooi! Fijn om iets te winnen. Ben benieuwd naar de review van de blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @latanie: Ik hoop dat je je pakje ook vlug krijgt! misschien morgen? ;D

    @NeonRocks: Ja, ik ben er heel blij mee! reviews komen eraan :))

    @Kim: Ja hé, winnen is altijd leuk :)

    @PP: Héhé, vind ik ook! Die Milani blush is supermooi! ;D

    @Makecupcake: Ja, supermooie prijs hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk!! de milani blush is pretty hé! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw,
    Dat zijn echt leuke dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen