NOTD: OPI 'Pink of Hearts'

woensdag, april 21, 2010

Ik had hem al een tijdje, het lakje OPI 'Pink of Hearts'. Maar om één of andere reden raakten m'n nagels er maar niet mee gelakt. Er zijn altijd wel lakjes die nieuwer en spannender zijn en zo bleef dit lakje een beetje aan de kant liggen... Eigenlijk wel zonde want 'Pink of Hearts' is een mooie kleur! 'Pink of Hearts' is een pastelroze kleur die je nagels een mooie verzorgde look geeft, ideaal om mee te gaan werken dus. Hij is niet echt doorschijnend, maar ook niet dekkend. Laat ons zeggen dat hij bij de 'semi-sheer' lakjes behoort. Wisten jullie trouwens dat een deel van de opbrengst van OPI 'Pink of Hearts' lakjes naar het borstkankerfonds gaat? OPI 'Pink of Hearts' is o.a. verkrijgbaar bij: Instant Spa Prijs: 13,95 euro

8 reacties

  1. Mooi kleurtje! Ik moet ook echt dringend eens wat meer roze lakjes hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleur, heb hem ook! :-) ik heb je getagd voor de sunshine award (morgen op mijn blog) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje! En heel fijn dat het dan ook nog voor een goed doel is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marijke: Ja hé!
    Bedankt voor de tag trouwens! ;D

    @PP: Ja, vind ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen