NOTD: Diamond Cosmetics So Berry Sweet

vrijdag, april 02, 2010



Vandaag had ik even geen zin in een neutraal lakje, dus heb ik gekozen voor So Berry Sweet van Diamond Cosmetics.

So Berry Sweet is een vrij opvallend roze kleur. Het is niet de kleur die ik dagelijks zou dragen voor op het werk, maar is heel mooi bij een zomerse jurk!
Ik zie mezelf So Berry Sweet vooral heel veel dragen op m'n teennagels de komende zomermaanden.




Van alle Diamond Cosmetics lakjes die ik heb vind ik So Berry Sweet het fijnst lakken. Hij is minder dik dan mijn andere DC lakjes en lakt zonder strepen.
Op de foto draag ik 2 laagjes en ik raad je zeker aan om bij deze kleur een topcoat te gebruiken aangezien hij toch iets minder glanst dan andere.

So Berry Sweet is o.a. verkrijgbaar bij Boozyshop
Prijs: 3,99 euro



7 reacties

  1. Mooi kleurtje :) Diamond Cosmetics heeft heel veel leuke kleurtjes en ben denk ik een beetje verslaafd aan het raken, haha. Door de kwaliteit, prijs en de mooie kleurtjes is het echt een van mijn favoriete merken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kleurtje! Ik draag ook bijna altijd een fel roze kleurtje op mijn teennagels...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur! heb nog nooit een nagellak van Diamond Cosmetics gehad maar denk toch weldat daar eens verandering in moet komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Annelieke: Ja hé, in het echt is ie nog mooier vind ik! ;D

    @Myrna: Ja, Diamond Cosmetics heeft heel mooie kleurtjes voor weinig geld!

    BeantwoordenVerwijderen