Nesti Dante geurzepen

vrijdag, april 16, 2010



Heb ik jullie al laten kennismaken met de prachtige geurzepen van Nesti Dante?
Nesti Dante werd opgericht in 1947 in het Italiaanse Firenze. Daar worden ze tot op de dag van vandaag nog altijd op ambachtelijke wijze gemaakt.

Nesti Dante zepen zijn vooral geliefd omwille van hun natuurlijke, pure ingrediënten. Alle Nesti Dante zepen zijn dermatologisch getest en er wordt niet getest op dieren.

De zepen van Nesti Dante worden met heel veel liefde en zorg gemaakt en dat zie je.
Iedere stukje zeep wordt dan ook individueel met de hand verpakt in een luxueus Florentijns papier, geïnspireerd op de prachtige traditionele schilderingen uit de Renaissance tijd.

Heel mooi om te geven of gewoon voor jezelf!
Het gamma is heel erg uitgebreid, hieronder zie je alvast enkele zepen uit de verschillende geurlijnen.



Emozioni in Toscana - Acque Termali




Dolce Vivere - Portofino




Emozione in Toscana - Borghi E Monasteri




Dei Colli Fiorentini - Lavanda



En zo ziet de zeep eruit zonder de verpakking!


Nesti Dante is o.a. verkrijgbaar in Sluis (Nederland)
Prijs: 3,95 euro voor 250 g.

In sommige Belgische winkels kosten ze 8,95 euro, let dus goed op waar je ze koopt zou ik zeggen!

Info: Nesti Dante

6 reacties

  1. Erg mooie verpakkingen :)

    Wil je ze echter ook eens van hun verpakking ontdoen en laten zien hoe de zeepjes eruit zien? Hebben ze een kleurtje of zijn ze allemaal wit?

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Saskia: Ja hé!
    De zepen hebben allemaal dezelfde witte kleur, althans diegene die ik in mijn bezit heb toch ;D

    Ik probeer er nog een foto van te maken de eerstvolgende dagen!

    @Marijke: Ja, en ze ruiken ook nog eens supergoed! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ze cadeau gehad (giftbox4you) zijn echt super lekkere zepen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Emozioni in Toscana - Acque Termali
    mijn favoriet met stip!

    BeantwoordenVerwijderen