Mini-shoplog

dinsdag, april 20, 2010

Afgelopen zaterdag ben ik met m'n vriend nog eens gaan shoppen in Antwerpen. Het was bijzonder mooi weer die dag, lekker gegeten en een terrasje gedaan... Kortom, het was een geslaagde dag! Uiteindelijk heb ik niet veel gekocht maar dat hoeft natuurlijk niet altijd ;D Ik was al tijdje op zoek naar een zelfbruiner en na vele goede reviews te hebben gelezen over de 'Delicious Self Tanning Cream' van Clarins heb ik deze gekocht. Ik ben echt benieuwd naar het resultaat, uiteraard komt hierover nog een uitgebreide review! Verder wou ik al zolang de DripDry van OPI, druppeltjes die ervoor zorgen dat je nagellak nog sneller droogt én ze extra doet glanzen. Klinkt veelbelovend, niet?

6 reacties

  1. DripDry, is dat dan een soort van topcoat in sprayvorm (omdat je het woord druppeltjes vermeldt)of kan je het ook als topcoat gebruiken? Want dat zou wel handig zijn.

    Wil je hem eens reviewen?

    ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken iemand die heeft ook een zelfbruiner van Clarins, ik weet niet of het deze is, maar die is echt goed. Het ziet er altijd prima uit bij haar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd naar reviews van beide producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Saskia: DripDry zijn druppeltjes die je d.m.v. het bijgeleverde pipet aanbrengt op pas gelakte nagels en na de topcoat. Een soort van sneldroger zeg maar, althans dat zegt de gebruiksaanwijzing toch. Het vervangt dus geen topcoat maar geeft je nagels extra glans en verzorging dankzij de toevoeging van jojoba olie en vitamine E. Een review komt er zeker aan! ;D

    @Marijke: Een review over beide producten komt er zeker aan! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! Ben benieuwd naar de Clarins zelfbruiner!

    BeantwoordenVerwijderen