MAC Paint Pot Painterly

maandag, april 05, 2010

Jullie kwamen hem ongetwijfeld al op heel wat beautyblogs tegen, de MAC Paint Pot in Painterly. Paint Pots zijn kleine potjes met daarin een soort van crème oogschaduw, verkrijgbaar in verschillende kleuren. Je kan de Paint Pot alleen gebruiken of onder je favoriete oogschaduw als basis. Painterly is een matte, neutrale tint die volgens mij bij zowat alle huidtinten past. Ik heb hem tot nu toe alleen maar gebruikt als basis onder mijn favoriete MAC oogschaduwkleur Orb, en dat werkt prima! Mijn oogleden zijn als het ware egaler en zien er frisser uit met Painterly! Ook heb ik de indruk dat mijn oogschaduw veel langer blijft zitten en dat was toch een beetje de reden waarom ik hem heb gekocht. Het aanbrengen kan met de vingers of met een penseeltje, wat je zelf het fijnst vindt. Zorg er wel voor dat je het dekseltje steeds goed sluit, Paint Pots kunnen nl. uitdrogen als je ze niet goed afsluit. Info: MAC Cosmetics

8 reacties

  1. deze gebruik ik ook elke dag! moet toch maar eens die orb eyeshadow halen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt een beetje op de heerlijke peintures dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook en ik vind deze kleur ook ideaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig spul idd! ik gebruik soft ochre omdat ik toch een beetje geler ben van ondertoon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben hier ook erg nieuwschierig naar! Toch maar eens een kijkje voor gaan nemen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook mijn favoriet! Denk dat je er veel plezier aan gaat beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Marijke: Ja, Orb is een hele mooie neutrale peach kleur uit de 'satin' reeks.

    @Tessa: Ik stond ook eerst te twijfelen tussen Painterly en Soft Ochre maar de MUA vond Soft Ochre iets te licht voor mij.

    @Perfectly Unordinary: Ja, ik hoop het ook! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben wel benieuwd naar je dagelijkse look dan :) De paint pots lijken me wel fijn maar red het tot nu toe goed met mijn andere basis producten aangezien ze best wel duur zijn. :(

    BeantwoordenVerwijderen