Geshopt: Benefit Lip Gloss

vrijdag, april 30, 2010

Werken in een grote stad heeft zo zijn voordelen... Vooral als het mooi weer is zoals gisteren, dan ga ik maar al te graag shoppen tijdens mijn lunchpauze. De Brusselse Nieuwstraat ligt vlakbij mijn werk dus dat is mooi meegenomen! Toen ik langs de Benefit stand in de Inno kwam, vroeg de MUA of ze deze Lip Gloss van Benefit mocht aanbrengen. Zo'n aanbod sla ik natuurlijk nooit af! De kleur die ze aanbracht is 'life on the A list', Benefit omschrijft deze kleur als bubble gum pink. Het is een zachtroze kleur met een fijne glitter maar geeft toch een zeer natuurlijk resultaat. Ik was meteen overtuigd en zo is ook mijn allereerste Benefit aankoop een feit! Een review over dit prachtproduct komt eraan! Info: Benefit

11 reacties

  1. Mooie verpakking! Heel benieuwd naar je review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pretty! hun verpakkingen zijn echt zo mooi altijd! supermooi kleurtje! benieuwd naar je review! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat doen ze dat slim he, het je even laten proberen en dan ben je verkocht! haha maar het lijkt me een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik heb vanmiddag net een Benefit Wishlist gemaakt, als mijn no-buy is afgelopen ga ik los! ;)
    Ben heel benieuwd naar de review en swatch! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De verpakking alleen al! Benefit is echt een prachtig merk :) Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had deze laatst ook bij de Sephora gezien, en ik moest me heel erg inhouden om hem niet te kopen. Ziet er zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i love benefit :D, ik heb gisteren ook nog wat aankopen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er helemaal mijn ding uit ^^ Gelukkig heb ik helemaal geen Inno ( laat staan met Benefit counter) in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen