Catrice lakjes!

maandag, april 12, 2010



De nagellakjes van Catrice zijn ondertussen ontzettend populair!
Ik trok de afgelopen weken dan ook als een gek doorheen verschillende Kruidvat winkels om enkele lakjes uit de nieuwste Catrice collectie te kunnen bemachtigen!

En alhoewel deze collectie bestaat uit maar liefst 32 prachtige kleuren heb ik me kunnen beperken tot 2 kleurtjes, namelijk '200 From Dusk To Dawn' en '210 Just Married'.
Er zitten ongetwijfeld nog meer leuke kleurtjes tussen die ik graag wil hebben zoals '130 Lucky In Lilac' en '290 My Best Friend's Tiara'.

Wedden dat ik mijn Catrice collectie tegen volgende week massaal heb uitgebreid?




8 reacties

  1. Haha, iedereen is massaal verslaafd ;)
    Ik ga vandaag ook proberen nog wat lakjes te scoren, het is hele fijne nagellak en er zitten veel leuke kleurtjes bij!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eindelijk mijn eerste lakjes van nieuwe Catrice collectie gekocht: Sold Out For Ever :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes. Heb je de lakjes al kunnen testen. Wat vind je van de kwaliteit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil je de Sold Out For Ever niet meer? :-D
    Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @NeonRocks: Ja, veel succes! Ben benieuwd naar jouw kleurtjes!
    @Ann: Ja, die is heel mooi hé!
    @Eva: Een kort verslagje over beide lakjes komt eraan!
    @PP: Haha, tuurlijk wel! Ik wil ze allemaal! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, leuk!! Ik moet dringend kruidvat eens gaan uitchecken dus!!

    Petra x
    ♥sprinkles on a cupcake♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha! deze lakjes zijn een echte hype! terecht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de 210 Just Married en ik vind hem echt superleuk! Ik ga zeker ook nog meer van deze halen, good job Catriceeee!

    BeantwoordenVerwijderen