Catrice 'From Dusk To Dawn' en 'Just Married'

dinsdag, april 13, 2010



Als eerste is het lakje 'From Dusk To Dawn' aan de beurt, deze kleur was meteen al mijn favoriet!
Het is een grijsbruine kleur met een mauve ondertoon, heel draagbaar!
Ik heb 'From Dusk To Dawn' vergeleken met 'Lost In Mud' en in het flesje zien ze er op het eerste zicht een beetje hetzelfde uit.

Wanneer je goed kijkt merk je wel dat 'From Dusk To Dawn' iets lichter is van kleur en een meer mauve ondertoon heeft.
Ik vind 'Lost In Mud' iets donkerder en bruiner, wat volgens mij dan weer een perfecte dupe kan zijn voor 'Particulière' van Chanel.
Het zijn allebei mooie kleurtjes en zoals ik al eerder zei, de verschillen zijn echt klein.
Het hangt ervan af wat jij nu het mooiste vindt.





Het tweede lakje dat ik kocht is 'Just Married', een lichtroze kleur met een mooie shimmer.
Op zich niet zo'n speciale kleur maar ik had nog geen lichtroze lakje met kleine shimmers dus...
Een neutrale roze kleur waar je maar weinig verkeerd kan mee doen.
Staat volgens mij heel mooi bij gebruinde voetjes en een jeans?

Ook over de lakjes zelf ben ik tevreden!
Ze zijn makkelijk aan te brengen dankzij het platte borsteltje, drogen vrij snel en geven na 2 laagjes de kleur die je in het flesje ziet. Ook de glans is best ok!
Over de houdbaarheid kan ik nog niet zoveel vertellen, daarvoor wil ik ze nog wat langer testen.

Verkrijgbaar bij Kruidvat: 2,49 euro




5 reacties

  1. Superleuke kleurtjes!! Goede keuze :)
    Ben benieuwd naar de andere kleurtjes in de collectie!

    Petra x
    ♥sprinkles on a cupcake♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt verliefd op de Lost in mud !! Heb ook nog de Devil wears red en Sold out forever... Ook echt nice kleurtjes!! Helemaal fan van die nieuwe Catrices !

    Leuke blog trouwens, ik volg je !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Latanie: Bedankt! ;D
    De nieuwe lakjes van Catrice zijn idd super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nu ook Just Married op! 3 laagjes dekt hij mooi! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen