'Beautylicious' by Beauty-Queen

zondag, april 25, 2010



Al wie van beauty en make-up producten houdt kon gisteren naar Gent afzakken voor het allereerste 'Beautylicious' feestje!

In de webshop van Beauty-Queen vind je tal van leuke, hippe make-up merken zoals: Essie, China Glaze, Ciaté, Jelly Pong Pong,... maar ook voor leuke badproducten ben je hier aan het juiste adres!
Bruisballen van Me!Bath, douchegel van Principessa, Cake Beauty, je vindt het hier allemaal!

Ik had vooraf afgesproken met Marijke en Stamatia om eerst iets te gaan eten, twee uiterst sympathieke dames trouwens!
Toen we op het event arriveerden stonden de cupcakes en cocktails al klaar!
Alle producten die in de webshop verkrijgbaar zijn stonden hier netjes uitgestald.
Iedereen kreeg de kans om alles rustig te bekijken en te testen, er was ook de mogelijkheid tot een manicure of pedicure!

Enkele sfeerbeelden:


Dé cupcakes!



Cake Beauty



Principessa




Uiteraard kon ik aan al dat moois maar moeilijk weerstaan en ben ik met enkele toffe spullen richting huiswaarts vertrokken!
Ik kocht 2 roze shower poufs van Principessa en een superleuk toilettasje van Bombay Duck.

Toen we aan de kassa kwamen kregen we te horen dat je 10% korting kreeg op alle producten!
Superleuk natuurlijk maar misschien was het nog leuker geweest mochten we dit bij de aanvang van het event te horen hebben gekregen.
Misschien had ik dan wel meer gekocht?




Er was ook een wedstrijd, je mocht een lotje trekken en ik had een Bath & Shower crème van Cake Beauty gewonnen! Joepie!!!
Iedereen kreeg uiteraard ook een goodie bag mee naar huis en dit stak er allemaal in:




Een Jelly Pong Pong mascara and Lash Extension set, een Jelly Pong Pong Lip Orchid en een TAO-drankje.


Ik vond het een geslaagde dag en wil Delphine van Beauty-Queen hiervoor graag nog eens extra bedanken!

12 reacties

  1. Wat leuk zeg, het ziet er superschattig uit allemaal :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er allemaal schattig & lekker uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel spulletjes hebben een roze kleur, op de foto's te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ziet er heel leuk en gezellig uit! Superschattige spulletjes. Had ik het op voorhand geweten was ik zeker eens langs geweest, of was dit op uitnodiging?

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Petra: Iedereen was welkom, je moest alleen vooraf inschrijven. Volgende keer moet je zeker mee hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roze all the way! ;-)
    't Was leuk je eens te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het was echt superleuk! en nog eens bedankt voor de leuke samples! vond het fijn je te ontmoeten! :-) hoe vond je de snowcake douchegel? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @PP: Ja, vond ik ook!

    @Marijke: Graag gedaan hoor! De snowcake douchegel is hemels, een review volgt nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker weten ;)
    Ben al benieuwd naar de reviews :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan het zijn dat u beauty-queen link niet juist is??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Petra: Was idd het koppelteken vergeten.
    Bedankt hoor! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Damn seg ik heb je niet gezien :(

    BeantwoordenVerwijderen