Winactie !!! - AFGESLOTEN

woensdag, maart 24, 2010

Ik had het eerder deze week al aangekondigd op twitter en nu is het eindelijk zover, mijn allereerste winactie is een feit! Wat kunnen jullie winnen? Een verzorgende lippenbalsem van het befaamde beautymerk KIEHL'S, één van KIEHL'S grootste klassiekers trouwens! Deze heerlijke lippenbalsem krijg je natuurlijk niet zomaar. - Ik wil van jullie graag weten wat jullie nog missen op mijn blog. Dat kan een rubriek zijn, een suggestie, of iets helemaal anders... - Je moet minstens 5 reacties hebben achtergelaten op mijn blog (op verschillende posts). Ik geef deze prijs liever aan een trouwe lezer en niet aan iemand die zomaar langskomt en enkel wil winnen. Stuur je antwoord samen met je adresgegevens naar: beautyblog.eva@gmail.com en wie weet ben jij binnenkort wel de gelukkige winnaar van deze KIEHL'S LIP BALM! De winactie loopt tot en met zaterdag 3 april 2010. Op zondag 4 april 2010 maakt ik dan de winnaar met het leukste voorstel bekend! PS: Deze winactie werd niet gesponsord, ik heb er dus zelf voor betaald! ;D Veel succes!

6 reacties

  1. Leuke winactie! Ben heel benieuwd naar producten van Kiehl's :D
    Ga zeker meedoen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk een winactie. Ik ga zeker ook meedoen want ik zou graag eens de producten van Khiel willen testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je het zelf hebt betaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke winactie! heb al meegedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke winactie! En leuk dat wij zo ook inspraak krijgen in je blog :)
    Ik breek er eens mijn hoofd over en stuur je zeker een mailtje

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk! Heb meteen meegedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen