TAG: Happy 101

vrijdag, maart 05, 2010



Ik ben getagd door 2 lieve dames, nl. Hanne
en Marijke.
Bedankt meisjes!

De opdracht is om 10 dingen op te noemen die jou gelukkig maken.
Benieuwd? wel, hier komen ze dan...

1.) Familie en vrienden
Mensen die er altijd voor je zijn. Weten dat je altijd bij hen terecht kan geeft zo'n goed gevoel.

2.) Mijn 3 katten
Ik zou mij geen leven zonder katten kunnen voorstellen. Ze zijn eigenwijs, zelfstandig, een tikje ondeugend maar kunnen ook best lief zijn!
Eigenlijk heb ik altijd al van katten gehouden. Toen ik nog thuis woonde kreeg ik er geen en nu ik samenwoon met m'n vriend heb ik er meteen 3 in huis gehaald! :D
Katten zijn ook echte meesters in ontspannen, ik ben er eigenlijk wel jaloers op!



3.) Beauty producten
Zoals elke vrouw ben ook ik verzot op alles wat met make-up en verzorging te maken heeft. Ik probeer ook heel graag nieuwigheden uit!

4.) Handtassen
Al van toen ik nog heel klein was konden handtassen mij enorm boeien. Met de jaren is mijn liefde voor handtassen alleen maar gegroeid en zodus ook mijn handtassencollectie! Ik kan best eventjes sparen voor een designertas, deze kosten wel wat meer maar de kwaliteit is dan ook schitterend! Eentje die nog op m'n verlanglijstje staat is deze, de 'Motorcycle' van Balenciaga!



5.) Tuinieren
Werken in de tuin is voor mij eigenlijk ontspannen! Het is iets wat mij nooit tegensteekt, het geeft mij voldoening.
Mijn tuin is trouwens een plek waar ik perfect tot rust kom.

6.) Huis inrichten
Ik hou van een mooi interieur! Mijn huis inrichten, daar word ik vrolijk van.

7.) Zee
Van een dagje aan zee kan ik echt genieten. De wind, het water, de zeelucht, het zijn allemaal dingen waar ik heel blij van word!



8.) Shoppen
Mijn vriend noemt het een verslaving, ik noem het ontspanning!

9.) Chocolade
Ik ben echt verzot op chocolade. Hoe donkerder, hoe liever!



10.) Lente
De eerste zonnestralen, vogelgekwetter, rozen die smeken om gesnoeid te worden.... Prachtig toch?



Er zijn ongetwijfeld nog veel meer dingen die mij gelukkig maken, maar dan wordt het lijstje te lang vrees ik! ;))

De dames die ik tag zijn:

- Stamatia
- Evie
- Tessa



7 reacties