Review: Rituals Super Shine Lipgloss

vrijdag, maart 12, 2010

Dat Rituals vooral gekend staat om z'n heerlijke verzorgingsproducten wisten jullie waarschijnlijk al, maar wisten jullie ook dat ze sinds kort een cosmeticalijn op basis van edelstenen hadden? De make-upproducten van Rituals had ik nog niet uitgeprobeerd, hoog tijd om daar verandering in te brengen dus! Van Rituals mocht ik deze 'Super Shine Lipgloss' testen en daar was ik natuurlijk heel blij om! De lipgloss is een echt juweeltje vind ik, let vooral ook op de bijzonder mooie verpakking! De lipgloss zit in een vierkant flesje met applicator die het aanbrengen makkelijker maakt. Wat me onmiddellijk opviel aan deze lipgloss was dat hij absoluut niet plakkerig aanvoelt en heel goed uitstrijkt. Hij is best een beetje dik maar net daardoor krijg je ook in één keer genoeg kleur op de lippen. Ik mocht hem testen in de kleur 'Satin Rose', een heel zacht roos kleurtje met fijne goudroze glitters die een mooie schittering geeft! Ook over de geur ben ik best onder de indruk, die ruikt naar mmm... perzik! Een hele fijne lipgloss dus, die mijn lippen superzacht maakt en bovendien vrij is van parabenen! Ik had de lipgloss op voor een feestje en hij heeft best enkele drankjes doorstaan, een echte aanrader dus! ;) De Rituals Super Shine Lipgloss is verkrijgbaar in maar liefst 10 verschillende kleuren en kost 12,90 euro. Meer info: Rituals

8 reacties

  1. Waarom oh waaro hebben ze nog geen Rituals winkel in Gent? :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Hanne: De verzorgingsproducten van Rituals zijn wel verkrijgbaar bij o.a. Ici Paris Xl en Inno, en in de Brusselse Inno hebben ze nu ook de make-up! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt goed! binnenkort ook maar eens zo'n rituals lipgloss kopen, heb er al zoveel goede reviews over gelezen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie draagbare kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi hoor als houd ik meer van cream finish glossjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje! En erg draagbaar!

    BeantwoordenVerwijderen