Review: KOH Colour Booster

zaterdag, maart 20, 2010

KOH Cosmetics, dé expert in hand- en nagelverzorging heeft zich de afgelopen jaren al verschillende keren bewezen. Niet alleen staat KOH voor topproducten, ook de verpakkingen stralen echte klasse uit! Het leuke aan dit merk is vind ik dat zij regelmatig met nieuwe producten op de markt komen, producten die je bij geen enkel ander merk kan vinden. De KOH Colour Booster is daar ongetwijfeld één van! De laboranten van KOH Cosmetics sloegen de handen in elkaar en creeërden een product dat een einde maakt aan kleine krasjes en dof geworden nagellak. De gepatenteerde formule zorgt ervoor dat kleine krasjes in de nagellak als het ware worden opgevuld en doet de nagellak opnieuw intens glanzen. Ik heb voor jullie de KOH Colour Booster getest en was best aangenaam verrast! Op het eerste zicht lijkt dit misschien een ‘gewone’ topcoat, maar dit kleine flesje heeft duidelijk veel meer in z’n mars! Iedereen kent wel het probleem, na enkele dagen begint nagellak kleine krasjes te vertonen als gevolg van ergens tegen te stoten maar ook dof geworden nagellak (vooral bij fellere, donkere kleurtjes) behoort tot het gekende probleem. Op deze foto kan je duidelijk zien hoe mijn nagellak na 3 dagen toch een groot deel van z’n glans is verloren en dat er kleine krasjes zijn ontstaan. Op onderstaande foto’s heb ik een laagje KOH Colour Booster bovenop de nagellak aangebracht en het verschil is echt enorm vind ik. De kleur wordt opnieuw levendig en ziet er veel frisser uit! Let vooral op die ‘glossy’ finish, echt heel mooi! Het is ook opvallend hoe snel de KOH Colour Booster droogt! De KOH Colour Booster kwam voor mij zeker z’n belofte na! Mijn nagels zagen er niet alleen superglanzend uit, het oppervlak werd opnieuw egaal, precies of ze nog maar pas gelakt waren! Ook bleef mijn nagellak veel beter beschermt tegen beschadigingen en verdere kleurvervaging. Een echte aanrader dus! De KOH Colour Booster zit verpakt in een prachtig doosje, zoals we van KOH gewend zijn natuurlijk! Voor een flesje van 10 ml betaal je 19,95 euro. Verkrijgbaar bij luxe parfumeriën.

10 reacties

  1. Wow, da's echt wel een groot verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow zeg, dat klinkt echt geweldig! ik vind hem alleen iets te duur voor zo'n klein flesje...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel duur, maar ziet er echt goed en bijzonder luxe uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je een goede topcoat gebruikt om te beginnen blijft je glans toch sowieso goed? Ik heb eigenlijk nooit last van doffe nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De nagellak ziet er terug super uit met dit product! Wat een verschil, mooie glans!! Moet ik zeker eens testen...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat verschil zie je heel duidelijk amaai!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik moet wel zeggen dat dit super topcoat is. Ik heb hem bij de douglas gekocht en sinds ik hem heb, kan en wil ik niet meer zonder. Ik heb al zoveel verschillende topcoaten gebruikt en ik garandeer je deze is elke euro waard. Hij haalt zelfs krasjes, deukjes uit je nagellak en doet je kleur voor 100% heropleven net alsof je juist je nagels hebt gelakt. Ik zou zeggen kopen en dan weet je dat ik geen onzin vertel.

    BeantwoordenVerwijderen