Review: Hema nagellakremover

maandag, maart 15, 2010



Er zijn zo van die producten waarop je denkt te kunnen besparen.
Neem nu nagellakremover, wat zou daar nu mis mee kunnen gaan denk je dan.
Ik kocht de milde nagellakremover van Hema en deed de test.

Volgens Hema is deze milde nagellakremover bijzonder geschikt voor zwakke en broze nagels.
De formule zonder aceton en alchol maakt hem ook geschikt voor kunstnagels.
De nagellakremover zit in een flesje van 125 ml en geurt vrij sterk vind ik, maar dat is eigenlijk bij alle nagellakremovers wel zo...

Wat me meer stoort aan deze nagellakremover is dat hij absoluut niet zo mild is als wordt beweerd!
Ik heb van mezelf vrij sterke nagels die best tegen een stootje kunnen, maar na het gebruik van deze nagellakremover ben ik toch wel eventjes geschrokken!

Niet alleen had ik vrij veel moeite om de nagellak eraf te krijgen, hij droogde mijn nagels ook enorm uit!
Ik vond m'n nagels achteraf helemaal niet prettig aanvoelen, uitgedroogde nagels- en nagelriemen waren het resultaat!
Deze nagellakremover was echte horror, ik zou hem dan ook niemand aanraden!
Momenteel gebruik ik hem enkel nog voor mijn teentagels omdat die er beter tegen bestand zijn denk ik! ;D

12 reacties

  1. Hier ben ik het helemaal mee eens! Hij verwijdert helemaal niet goed en droogt onwijs uit. Dan heb ik er liever eentje met aceton, die doet zijn werk tenminste goed ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het budgetmerk van het Kruidvat. Ook daar moet ik zeggen dat hij erg agressief is voor mijn nagels, maar hij is echt wel cheap. Heb je al betere merken geprobeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @NeonRocks: Hij is echt verschrikkelijk hé!

    @PP: Die van het Kruidvat heb ik nog niet geprobeerd, naar het schijnt is die van KOH heel goed maar die kost dan weer heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, en ik dacht dat als op de verpakking van de nagellakremover staat 'zonder aceton' dat je dan safe zit en dat ie zeker goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb hem ook, hij is idd echt niet goed!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mee eens! Vorige keer liep ik toevallig door een GB en daar heb ik gauw een nagellakremover meegegrist omdat ik dringend nood had aan nieuwe... Ik vind hem geweldig!
    De nagellakremover is van Dermcare. Het is een roze vloeistof in een flesje met een rode dop. Het bevat 200 ml (veel!), geurt niet bijzonder sterk, doet zijn werk, bevat wonderolie (zou zogezegd goed zijn voor nagelgroei enz. Of het werkt, weet ik niet maar het zorgt er in ieder geval voor dat mijn nagels niet uitdrogen! ^^) én kost 2x niks! Van een chanceke gesproken! Zeker es proberen, Eva (en een review over schrijven *kuchkuch*)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat hij niet werkt! Ik probeer ook vaak te besparen op van die dingen maar geraak dan toch nog teleurgesteld. Zoals make-up remover, je denkt dat elk merk wel de make-up zal verwijderen maar dan blijkt dat niet zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Roxanne: Ik ga er zeker eens op letten als ik in de GB loop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een hele goeie remover zonder aceton uit Di van Bourjois!!! Hij ruikt ook sterk maar eens je nagels droog zijn laat hij een fruitig bubbelgum geurtje achter. Super!

    BeantwoordenVerwijderen