OPI verkoopje!

woensdag, maart 10, 2010

Enkele weken geleden konden jullie op mijn blog meegenieten van mijn OPI aankoopjes bij Instant Spa. Deze week bracht ik voor het eerst mijn OPI lakje in de kleur 'Bubble Bath' aan en wat bleek? De kleur lijkt als twee druppels water op m'n Essie lakje 'High Maintenance'! Het lijkt mij een beetje stom om twee dezelfde kleuren te hebben dacht ik zo, daarom heb ik besloten om mijn OPI 'Bubble Bath' te verkopen. Ik heb er één hand mee gelakt, dus zo goed als nieuw! De nieuwprijs van het OPI 'Bubble Bath' lakje was 13,95 euro, ik had er graag nog 13,00 euro voor gekregen. Je krijgt er ook nog het OPI 'Mystery' lakje in de kleur 'Who Comes Up With These Names?' bovenop (een mooie zachtbrons lakje), nog niet geopend. Mocht iemand interesse hebben dan kan je me steeds mailen of een comment nalaten! VERKOCHT!

3 reacties

  1. je bent nog maar getagd, dus je moet het niet herhalen... maar bij deze dus nog een keertje

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen