NOTD: Diamond Cosmetics 'Twinkle Twinkle Periwinkle'

vrijdag, maart 19, 2010



Ben je op zoek naar een niet al te opvallend lentekleurtje voor je nagels?
Dan is 'Twinkle Twinkle Periwinkle' van Diamond Cosmetics ongetwijfeld iets voor jou!
Het is een prachtig lila kleurtje dat met zowat alles combineert.
Als je goed kijkt zie je een subtiele zilveren shimmer in het lakje, echt heel mooi!





De kleur is in het echt misschien iets meer lila en iets minder grijs dan op de foto, om één of andere reden kon ik de kleur niet zo goed vastleggen.
Het lakken ging iets moeizamer dan bij de andere Diamond Cosmetics lakjes die ik al heb gebruikt.
Eén laagje gaf nogal een streperig effect maar een tweede laagje maakt dit weer goed.

'Twinkle Twinkle Periwinkle' van Diamond Cosmetics is o.a. verkrijgbaar bij Boozyshop voor slechts 3,99 euro.



8 reacties

  1. Zo dat is een subtiel lakje, mooi! Ik dacht erover hem te bestellen, maar ik ben niet zo tevreden over Diamond Cosmetics lakjes...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk mooi kleurtje! Inderdaad echt iets voor de lente... Moet boozyshop dus duidelijk eens gaan uitchecken :)

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kleurtje, ik zou er zelf niet voor gaan maar ik vind het wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen