Kiehl's Marvelous Mineral mascara

dinsdag, maart 30, 2010

Kiehl's introduceerde onlangs de Marvelous Mineral mascara, hun allereerste mascara trouwens. In de VS zijn ze er laaiend enthousiast over en of het ook bij ons zo'n succes wordt valt nog even af te wachten want de Marvelous Mineral mascara wordt pas in mei dit jaar bij ons verwacht. Kiehl's Marvelous Mineral mascara bevat niet alleen minerale pigmenten die zorgen voor een mooie diepe kleur maar ook Jojoba Olie en Aloë Vera om de wimperhaartjes te voeden. Ben je op zoek naar een verzorgende mascara die een natuurlijke lengte en volume geeft én een rijke glanzende kleur? Dan is deze mascara zeker jouw ding! Kiehl's Marvelous Mineral mascara is beschikbaar in 2 tinten (Black en Black/Brown) en zal 16,00 euro kosten. Vrij van parabenen en geurstoffen, ideaal dus voor gevoelige ogen. Ik sta alvast te popelen om hem uit te proberen! Meer info: Kiehl's PS: Wil jij ook kans maken om een heerlijke KIEHL'S lippenbalsem te winnen? Vergeet dan zeker niet mee te doen met mijn winactie! Deze wedstrijd loopt nog t.e.m. zaterdag 3 april 2010!

8 reacties

  1. Leuk, zou ik ook zeker eens willen testen. Nog eventjes geduld dus...

    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo verkocht aan mijn Diorshow dat ik niet van plan ben ooit een andere mascara te kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd! Ik ken Kiehl's eigenlijk niet goed, dus ik wacht jouw review dan af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt fijn! wil ik ook wel testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Ben er wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt echt leuk. Er komen wel steeds veel nieuwe mascara's bij, maar niet zo veel voor gevoelige ogen. Eigenlijk vind ik het ook helemaal niet duur voor een mascara.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Petra en PP: Een review over deze mascara komt er zeker aan!

    BeantwoordenVerwijderen