Clinique Brandied Bronze Collection Summer 2010

dinsdag, maart 23, 2010

Ook bij Clinique verwennen ze ons deze zomer met een schitterende make-upcollectie! Dé blikvanger van deze collectie is ongetwijfeld het Brandied Bronze Colour Surge Eye Shadow Palette. Een prachtig doosje met maar liefst 6 zomerse oogschaduwkleurtjes (Limited Edition). Verder bestaat de collectie nog uit: - Long Last Glosswear SPF15 lip gloss (Air Kiss - Bonfire - Fireberry - Sunset) - Bronze Leaf Different Lipstick (LE) Sunkissed True Bronze Pressed Powder Blusher - Chocolate Lustre Cream Shaper for eyes - Sugared Fig Defining Liner for lips Lash Power mascara Bron foto's: Temptalia

8 reacties

  1. Ik ben niet zo wild van de oogschaduw van Clinique. Ik heb al verschillende paletjes gehad en ze waren altijd weinig gepigmenteerd, hoewel ze er in het doosje zo mooi uitzagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! De kleurtjes van het palette zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei ik ging er net morgen over schrijven :D Maar ik schrijf wat anders dusjah :) Ik vind de collectie maar flauwtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er een prachtige collectie uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat het er prachtig uitziet. De kleuren van het oogschaduwpalet zijn echt zalig.
    Heb jij al ervaring met de kwailteit van de oogschaduw van Clinique?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Eva: Ik heb één oogschaduwkleurtje van Clinique. Een vrij neutraal kleurtje, niets speciaals maar toch ben ik er best tevreden van.
    Ik vind hem vooral heel fijn van textuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat oogschaduwpaletje ziet er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen