The Body Shop voetenscrub

maandag, maart 01, 2010

De lente komt eraan en daar zijn wij niet treurig om! Gedaan met die dikke sokken en warme laarzen, binnenkort zijn het onze zomerschoenen die de show stelen... Ik begon alvast met m'n voeten "lenteklaar" te maken en heb voor jullie de 'Peppermint Foot Scrub' van The Body Shop getest. De naam 'Foot Scrub' zegt het al, deze scrub is specifiek bedoeld voor je voeten. In een voetenscrub zitten doorgaans grovere deeltjes dan in een gewone lichaamsscrub. Dit komt omdat de huid van de voeten veel ruwer is, denk maar aan eeltplekjes e.d.... Wanneer je de pot openmaakt ruik je onmiddellijk de verfrissende pepermunt. De textuur kan je best vergelijken met een gel maar dan met hele kleine stukjes puimsteen erin, het zijn die kleine deeltjes die ervoor zorgen dat alle ruwe en droge plekjes worden gladgemaakt. Volgens mij doet deze voetenscrub zijn werk prima want bijna al mijn droge velletjes zijn verdwenen. Wil jij ook zachte voeten, dan moet je deze scrub absoluut eens proberen!

9 reacties

  1. bedankt voor de tip.

    ik zou hem kopen, ware het niet dat er nog een enorme pot scrub van Clinique in de kast staat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb er hier nog eentje van yves rocher met lavendelgeur, ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem al vaak vast gehad :) Mss toch eens kopen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik heb namelijk momenteel ook best hele droge voeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej!
    Ik heb je getagd :)
    http://snowwhiteglamour.wordpress.com/2010/03/04/tag-happy-101/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me heerlijk, maar ik vin de geur toch né iets te overheersend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me fijn! Is hij duur?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Michelle: Ik dacht dat hij rond de 13,95 euro kostte (ben niet zeker).
    Vrij duur maar ik vind hem wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil deze al heel graag!
    Maar vanwege de prijs moet ik wel even wachten...
    Doe ik het tot die tijd wel met de scrub van Yves Rocher,welke Marijke^^ bedoelde!

    BeantwoordenVerwijderen