OPI shopping!

zondag, februari 21, 2010



Onlangs bracht ik nog eens een bezoekje aan de Instant Spa winkel in Antwerpen, dé winkel voor al je Dermalogica en OPI producten!

Ik ging eigenlijk voor de OPI Avoplex Cuticle Oil to Go (tube) en zag dat er ook een voordelige kit te koop was met o.a. de Cuticle Oil to Go, de Exfoliating Cuticle Treatment en de Hi-Intensity Hand & Nail Cream.
Voor enkele euro's meer had je dus een complete kit!

Wat steekt er nu precies allemaal in die kit?
- OPI Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment (nagelriemcrème op basis van fruitzuren die droge velletjes verwijderd)
- OPI Avoplex Cuticle Oil to Go (voedt de nagelriemen, in een handige tube)
- OPI Avoplex Hi-Intensity Hand & Nail Cream (intensief voedende crème voor droge handen én nagels)

Naar de nagellak 'Bubble Bath' had ik al een paar keer staan kijken en na de vele mooie swatches te hebben gezien op het internet, besloot ik die er ook maar bij te nemen!
Om al dat moois lekker lang te doen houden kocht ik tenslotte nog de RapiDry topcoat, een topcoat die in een mum van tijd je nagellak droogt en voorziet van een glanzende finish.

Mijn allerlaatste stop was die in de Standaard Boekhandel, hier kocht ik nog het boek: "De kat die van ansjovis hield" van Detlef Bluhm.

Prachtige en vooral opmerkelijke krantenberichten over katten samengebundeld in een maar liefst 222 pagina's tellend boek!

8 reacties

  1. Mooie aankopen!
    Ben erg benieuwd naar de swatch van Bubble Bath! :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die RapidDry Topcoat moet ik dan ook eens opzoeken, want ik heb voorlopig geen goede topcoat, wat ik toch wel merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je goed gekocht! :) Ik ben echt benieuwd naar die Instant Spa!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @NeonRocks: Ik probeer dit weekend een NOTD met Bubble Bath te maken!

    @Hanne: Ja, de Instant Spa moet je zeker eens gaan bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes. Spijtig dat er geen Instant Spa is in Brussel :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes!! Grappig en zo herkenbaar dat je naar de winkel gaat omdat je één iets nodig hebt, en dan met verschillende artikels naar buiten gaat :-).
    Ben ook al benieuwd naar het mooie kleurtje van de nagellak...

    Bedankt voor je reactie op mijn blog! Heb gezien in je post over je award dat je in een landelijke gemeente vlakbij Gent woont! Vanwaar ben je ergens? Ik woon in lochristi...

    groetjes
    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen