MAC Give me liberty of London

woensdag, februari 10, 2010

Alhoewel het buiten nog volop wintert, denkt MAC alvast aan de lente! Binnenkort komt nl. de nieuwe lentecollectie 'Give me liberty of London' uit. Voor deze collectie sloeg MAC de handen in elkaar met het gekende Britse warenhuis Liberty of London. Een collectie die gebaseerd is op de typische bloemenprints waar Liberty of London zo bekend om staat. Het assortiment is echt uitgebreid! Naast de lippenproducten, oogschaduw, poeder, blush en nagellak zijn er ook 2 prachtige make-uptasjes en een limited edition 'MAC Give me liberty of London' sjaal. Benieuwd naar de producten? Kijk dan snel verder... LIPSTICK EVER HIP creamy light coral (cremesheen) PEACHSTOCK neutral peach (satin) PETALS & PEACOCKS creamy bright magenta pink (amplified) BLOOMING LOVELY creamy greyed lilac mauve (amplified) 17 € LIP PENCIL FRANKLY FRESH neutral pink beige with soft pearl PERENNIAL HIGH STYLE creamy bright pink coral ENGLISH ACCENTS creamy mid-tone blue pink A DIFFERENT GROOVE deep purple brown with pearl 16 € EYE SHADOW GIVE ME LIBERTY OF LONDON flat creamy pink (matte) FREE TO BE creamy true coral (matte) DAME’S DESIRE frosty mid-tone reddish purple (frost) BIRDS & BERRIES frosted dark green blue (veluxe pearl) BOUGH GREY mid-tone blueish grey (satin) 16 € POWDER BLUSH DIRTY PLUM sheer dark plum (matte) PRIM & PROPER neutral nude (satin) 20 € BEAUTY POWDER SHELL PEARL pale peach with gold pearl SUMMER ROSE soft violet pink with pearl 23 € NAIL LACQUER VESTRAL WHITE creamy white (cream) BLUE INDIA dark green blue with pearl (cream) 13 € LIBERTY OF LONDON MAKEUP BAG/SMALL 22 € LIBERTY OF LONDON MAKEUP BAG/MEDIUM 25 € De gehele collectie is vanaf april 2010 verkrijgbaar in alle Belgische MAC winkels. Info: www.maccosmetics.com

8 reacties

  1. eigenlijk vind ik die verpakkingen niet echt mooi... alleen maar goed voor de portemonnee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakkingen doen mij een beetje denken aan Oilily (zeker de toilettasjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de verpakking ook niet geweldig, maar ik hoop dat er mooie blushes bijzitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow super! Ben echt zot van die verpakkingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een mooie collectie! Die prints zijn echt gaaf. Ik had nog geen productfoto's en namen gezien, dus ik kan nu eindelijk even een wishlist samenstellen ;)

    Ben je zelf van plan iets te bestellen?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @NeonRocks: Ja, ik hem m'n ogen laten vallen op zo'n toilettas en het beautypowder in Shell Pearl vind ik ook niet mis, :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de verpakking net erg leuk en ik denk dat ik daar alleen al iets voor ga uitkiezen, iedere reden is goed toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh dat ziet er schattig uit :) Heel lente-achtig vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen